Feedback
I.D.: 46152961

Achiziţionarea serviciului de audit financiar pentru proiectul "Reabilitare, modernizare şi dotare Colegiul Tehnic de Transporturi",COD SMIS 127349

Data publicarii
08.05.20 Exista 126.650 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Termenul limita pentru depunere:
28.05.20
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Auditul financiar se realizează obligatoriu la fata locului. Auditorul se va deplasa la sediul autorităţii contractante şi va elabora un minim de rapoarte egal cu numărul de cereri de rambursare/cereri de plată/cereri de prefinanţare conform Anexei 4 - Graficul cererilor de prefinantare/rambursare/plata la Contractul de finantare nr.5226/24.03.2020, ce vor descrie toate activităţile desfăşurate, auditarea tuturor cheltuieli...
Auditul financiar se realizează obligatoriu la fata locului. Auditorul se va deplasa la sediul autorităţii contractante şi va elabora un minim de rapoarte egal cu numărul de cereri de rambursare/cereri de plată/cereri de prefinanţare conform Anexei 4 - Graficul cererilor de prefinantare/rambursare/plata la Contractul de finantare nr.5226/24.03.2020, ce vor descrie toate activităţile desfăşurate, auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) derulate în cadrul proiectului. Rapoartele de audit vor cuprinde auditarea tuturor cheltuielilor (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) realizate în cadrul proiectului pe toata perioada de implementare a proiectului, începand cu data de 23.03.2018 până la data de 30.11.2022. Rapoartele de audit vor fi eşalonate pe întreaga perioadă de implementare a proiectului conform Graficului privind serviciile şi organizarea activităţii de audit financiar corelat cu Anexa 4 - Graficul cererilor de prefinantare/rambursare/plata la Contractul de finantare nr.5226/24.03.2020. Fiecare Raport va cuprinde pe lângă perioada auditată şi o situaţie cumulată cu toate cheltuielile auditate (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) realizate şi plătite în cadrul proiectului, de la începutul perioadei de implementare şi până la data realizării raportului. Rapoartele vor fi realizate în timp util astfel încât să poată fi incluse în Cererile de plată/rambursare. Ultimul Raport de audit va conţine pe langă perioada auditată şi o situaţie finală cu toate cheltuielile (eligibile, neeligibile şi TVA aferent acestora) realizate şi plătite în cadrul proiectului. Acest Raport va fi depus la ultima Cerere de rambursare finală. Graficul privind serviciile şi organizarea activităţii de audit financiar va fi modificat prin notificare scrisă din partea prestatorului, ori de catre ori se modifică Anexa 4- Graficul cererilor de prefinantare/rambursare/plata la Contractul de finantare nr.5226/24.03.2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu