Oferta neacceptata in termen: Achiziţionarea serviciului de actualizare documentatie (SF + taxe, avize) „Zona de agrement” .
Valoarea estimată este de 270.000 lei la care se adauga TVA
Plata se va efectua, in 2 etape, dupa cum urmeaza:
Etapa 1 – suma de 50.000 lei, la care se adauga TVA, la predarea temei de proiectare, a notei conceptuale, a randarilor, precum si a devizului general estimativ al obiectivului de invest...
Oferta neacceptata in termen: Achiziţionarea serviciului de actualizare documentatie (SF + taxe, avize) „Zona de agrement” .
Valoarea estimată este de 270.000 lei la care se adauga TVA
Plata se va efectua, in 2 etape, dupa cum urmeaza:
Etapa 1 – suma de 50.000 lei, la care se adauga TVA, la predarea temei de proiectare, a notei conceptuale, a randarilor, precum si a devizului general estimativ al obiectivului de investitii
Etapa 2 – 220.000 lei, la care se adauga TVA, dupa comanda beneficiarului, la predarea documentatiei tehnico – economice, Studiu de fezabilitate actualizat.
Etapa 1 - Noiembrie - decembrie 2022
Etapa 2 - va fi demarata doar in cazul in care se va identifica sursa de finantare si doar la comanda ferma a Beneficiarului
Oferta se va întocmi cu respectarea documentaţiei ataşate: caiet de sarcini si Formulare si se va transmite pe e-mail la adresa gabriel.dima@calarasi.ro sau o noua pozitie in Catalogul SEAP până la data de 21.11.2022 ora 17.00.
Operatorul economic va prezenta urmatoarele documente:
1. Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 59 şi art. 60 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese);
2. Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
3. Certificat de înregistrare, Certificat Constatator ONRC;
4. Formularul de oferta financiara
5. Certificat ANAF si Buget local la incheierea contractului.