Feedback
I.D.: 78563094

Achiziţionarea serviciilor de verificare, reparare şi umplere a stingătoarelor şi a serviciilor de verificare, completare şi reparare a hidranţilor interiori de incendiu

Data publicarii
15.02.23 Exista 313.503 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
13.03.23
Pretul estimativ:
3.400,00 RON - 38.720,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.02.23 Publicat la 28.02.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare, reparare şi umplere a stingătoarelor şi a serviciilor de verificare, completare şi reparare a hidranţilor interiori de incendiu Acord cadru, incepand cu luna martie 2023, pentru o perioada de 48 luni. Acord cadru va fi semnat cu un număr de maxim 3 operatori economici. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fără reluarea competiţiei; Contractele subsecvente, se încheie pe an, începând cu semn...
Servicii de verificare, reparare şi umplere a stingătoarelor şi a serviciilor de verificare, completare şi reparare a hidranţilor interiori de incendiu Acord cadru, incepand cu luna martie 2023, pentru o perioada de 48 luni. Acord cadru va fi semnat cu un număr de maxim 3 operatori economici. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fără reluarea competiţiei; Contractele subsecvente, se încheie pe an, începând cu semnarea acestuia de ambele părţi, cu operatorul economic clasat pe primul loc, în urma aplicării criteriului de atribuire al Acordului-cadru. În cazul în care operatorul economic clasat pe primul loc se va afla în imposibilitatea de a presta serviciile, autoritatea contractantă va atribui contractul subsecvent în funcţie de clasamentul stabilit în urma aplicării criteriului de atribuire al acordului-cadru. Solicitările de clarificări pot fi depuse cu 6 zile calendaristice înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat. Solicitările de clarificări se vor depune în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, în secţiunea clarificări. Răspunsul consolidat va fi postat cu 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de televiziune analogica si digitala prin cablu pentru sediile M.D.L.P.A. din b-dul. Libertăţii nr. 16 (Tronson I) 29.03.22
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026 31.08.21
Achiziţionarea serviciilor de furnizare date legislative, reviste de specialitate şi jurisprudenţă naţională/comunitară 16.02.23
Achiziţionarea serviciilor de televiziune analogica si digitala prin cablu pentru sediile M.D.L.P.A. din b-dul. Libertăţii nr. 16 (Tronson I)  
Achiziţionarea serviciilor de montare, echilibrare, vulcanizare şi depozitare a anvelopelor autoturismelor din dotarea parcul auto al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Achiziţionarea serviciilor de montare, echilibrare, vulcanizare şi depozitare a anvelopelor autoturismelor din dotarea parcul auto al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Achiziţionarea serviciilor de montare, echilibrare, vulcanizare şi depozitare a anvelopelor autoturismelor din dotarea parcul auto al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
PROIECTARE ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI DE REPARAȚII STRĂZI, PARTE CAROSABILĂ ȘI TROTUARE ÎN MUNICIPIUL BUCUREȘTI 23.02.24
PROIECTARE ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI DE REPARAȚII STRĂZI, PARTE CAROSABILĂ ȘI TROTUARE ÎN MUNICIPIUL BUCUREȘTI 20.11.23
Actualizare documentatie Achizitionarea serviciilor privind transportul de documente si colete în sistem curierat rapid, intern si extern 16.05.17