Feedback
I.D.: 56194746

Achiziţionarea serviciilor de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă pentru salariaţii Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.03.2021-31.12.2024

Data publicarii
20.04.21 Exista 739.150 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71317000-3
Pretul estimativ:
33.580,00 RON - 33.580,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru îl constituie serviciilor de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă pentru salariaţii Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.03.2021-31.12.2024, prin încheierea de contracte subsecvente acordului-cadru, pe o perioadă maximă de 12 luni. Procedura de achiziţie publică se lansează î...
Obiectul acordului cadru îl constituie serviciilor de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă pentru salariaţii Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.03.2021-31.12.2024, prin încheierea de contracte subsecvente acordului-cadru, pe o perioadă maximă de 12 luni. Procedura de achiziţie publică se lansează în scopul încheierii unui acord cadru pe o perioadă de 4 ani cu 2 operatori economici care prestează servicii de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă.Obiectul acordului cadru îl constituie achiziţionarea de servicii privind securitatea şi sănătatea în muncă, sub forma unui abonament lunar, pentru salariaţii ai Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, potrivit organigramei aprobate, în conformitate cu prevederile : - Legii nr. 319/2006 - a securităţii şi sănătaţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare; - H.G. nr. 1425/2006 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătaţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare; - H.G. nr. 1028/2006 – privind cerinţele minime de Securitate şi sănătate în muncă referitoare la utilizarea echipamentelor cu ecran de vizualizare, cu modificările şi completările ulterioare; - H.G. nr. 971/2006 – privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau de sănătate la locul de muncă, cu modificările şi completările ulterioare; - H.G. NR. 1091/2006 – privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă, cu modificările şi completările ulterioare; - H.G. nr. 355/2007 – privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020  
Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 08.09.21
Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 05.05.21
SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII PENTRU OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI – SEDIUL CENTRAL ŞI OFICIILE REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALE 28.07.22
Prestări servicii referitoare la organizarea şi funcţionarea activităţii de securitate şi sanatate in muncă (S.S.M) şi situaţii de urgenţă 07.04.22
Echipament individual de protectie, set: casca , vesta, pantof protectie.  
Achiziţie sectorială de produse având ca obiect achiziţia de : “Mănuşi rezistente la uzură , sfâsiere şi penetraţie - Lot 1 , “Mănuşi termoizolante - Lot 2 , “Vestă avertizoare" - Lot 3, “Pelerine impermeabile cu glugă" - Lot 4; “Costume termoizolante (vătuite şi antistatice)" – Lot 5 şi “Cască protecţie" – Lot 6  
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de interventie (modificari cablare) la instalatia electrica de la parterul sediului DRB din str. Lucian Blaga, nr. 4, sector 3. 19.07.18
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de inlocuire geam fatada la sediul DRM. 23.11.21
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de inlocuire geam fatada la sediul DRM. 12.11.21