Asigurare serviciilor de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă a sistemului SNIV/E-Viza.
Serviciile de mentenanţă preventivă, se referă la întreţinerea, configurarea şi suportul, care să asigure funcţionarea zilnică a sistemelor informatice în parametri optimi, monitorizarea conexiunilor şi a schimbului de date, fiind necesară prestarea acestora lunar.
Serviciile de mentenanţă corectivă, reprezintă servicii de mod...
Asigurare serviciilor de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă a sistemului SNIV/E-Viza.
Serviciile de mentenanţă preventivă, se referă la întreţinerea, configurarea şi suportul, care să asigure funcţionarea zilnică a sistemelor informatice în parametri optimi, monitorizarea conexiunilor şi a schimbului de date, fiind necesară prestarea acestora lunar.
Serviciile de mentenanţă corectivă, reprezintă servicii de modificare a sistemelor informatice cu scopul de a repara şi înlătura eventualele defecte sau erori de proiectare, programare sau implementare, care nu au mai apărut de-a lungul exploatării sistemului informatic şi nici au nu putut fi identificate până la data curentă, fiind necesară prestarea acestora, lunar.
Serviciile de mentenanţă evolutivă se vor presta numai în funcţie de necesităţile apărute, şi se referă la îmbunătăţirea aplicaţiei, prin implementarea modificărilor datorate schimbărilor legislative cu impact asupra activităţii consulare, adaptării acesteia la echipamentele electronice de generaţie nouă, instalarea de noi versiuni, etc. Prin prestarea serviciilor de mentenanţă evolutivă se vor implementa funcţionalităţi noi ale sistemului SNIV, impuse de evoluţii hardware şi/sau software, cum ar fi, upgrade-ul sistemelor de operare, de gestiune a bazelor de date, modificări datorate schimbărilor legislative, optimizări şi/sau reconfigurări de infrastructură hardware.
Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentaţia de atribuire: cu 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire, în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.