Feedback
I.D.: 53704626

Achiziţionarea serviciilor de medicina muncii salariaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.05.2021-31.12.2024

Data publicarii
28.01.21 Exista 815.579 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85147000-1
Termenul limita pentru depunere:
04.03.21
Pretul estimativ:
551.212,00 RON - 551.212,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1104853.pdf
  2. Caiet de sarcini Medicina muncii 2021_2024.docx
  3. Contract subsecvent MM.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru îl constituie achiziţionarea serviciilor de medicina muncii salariaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.05.2021-31.12.2024, prin încheierea de contracte subsecvente acordului-cadru, pe o perioadă maximă de 12 luni. Procedura de achiziţie publică se lansează în scopul încheierii unui acord cadru pe o p...
Obiectul acordului cadru îl constituie achiziţionarea serviciilor de medicina muncii salariaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.05.2021-31.12.2024, prin încheierea de contracte subsecvente acordului-cadru, pe o perioadă maximă de 12 luni. Procedura de achiziţie publică se lansează în scopul încheierii unui acord cadru pe o perioadă de 4 ani cu 3 operatori economici care prestează activităţi de medicina muncii, prin efectuarea următoarelor prestaţii: -examenul medical la angajarea în muncă; -controlul medical periodic;-examenul medical de adaptare în muncă; -examenul medical la reluarea activităţii; -asigurarea consultaţiilor medicale de urgenţă la sediul MLPDA de către un medic specialist medicină generală, 3 zile/săptămână, 4 ore/zi; -consultanţă în domeniul asigurării condiţiilor de igienă şi sănătate în muncă, la solicitarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei; -supraveghere specială conform cerinţelor legale;instruirea unui număr de minim 30 angajaţi pentru acordarea primului ajutor; În scopul supravegherii sănătăţii angajaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, ofertantul trebuie să asigure următoarele activităţi, conform prevederilor legale în vigoare:-întocmirea şi completarea dosarului medical al fiecărui salariat; -eliberarea fişei de aptitudine în muncă pentru fiecare salariat; -fectuarea monitorizării stării de sănătate a unui număr estimat de 971 salariaţi prin control medical periodic şi elaborarea unui raport medical de activitate la sfârşitul examinărilor; -comunicarea către Direcţia de Sănătate Publică a morbidităţii cu incapacitate temporară de muncă; -semnalarea cazului de boală profesională conform metodologiei aprobate de Ministerul Sănătăţii; -evaluarea condiţiilor de muncă a salariatelor care se încadrează în prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 96/2003 privind protecţia maternităţii la locurile de muncă, cu modificările şi completările ulterioare.; -asigurarea consultaţiilor medicale de urgenţă la sediul MLPDA de către un medic specialist medicină generală, 3 zile/săptămână, 4 ore/zi. Acordul cadru va fi încheiat cu 3 operatori economici fără reluarea competiţiei. • Cantitatea minimă estimată la nivel de Acord-cadru: 2.400 de persoane /an pentru care se va efectua controlul de medicina muncii • Cantitatea maximă estimată la nivel de Acord-cadru: 3.884 de persoane /an pentru care se va efectua controlul de medicina muncii • Valoarea minimă estimată a Acordului-cadru: 432.492,00 lei (fara TVA) • Valoarea maximă estimată a Acordului-cadru: 551.212,00 lei (fara TVA) • Cantitatea minimă estimată a contractului subsecvent: 600 de persoane /an pentru care se va efectua controlul de medicina muncii • Cantitatea maximă estimată a contractului subsecvent: 971 de persoane /an pentru care se va efectua controlul de medicina muncii • Valoarea celui mai mic Contract subsecvent pe care Autoritatea Contractantă intenţionează să îl atribuie în Acordul cadru – 108.123,00 lei (fara TVA) • Valoarea celui mai mare Contract subsecvent pe care Autoritatea Contractantă intenţionează să îl atribuie în Acordul cadru – 137.803,00 lei (fara TVA) • Frecventa contractelor subsecvente: se estimeaza ca se vor semna un număr de 4 contracte subsecvente. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de medicina muncii salariaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.05.2021-31.12.2024  
Achizitionarea de certificate digitale calificate  
Achizitionarea de certificate digitale calificate 11.03.19
DEFRIŞAREA VEGETATIEI DE PE LINIILE CF, PENTRU ASIGURAREA GABARITULUI DE LIBERA TRECERE, A VIZIBILITATII SEMNALELOR PE LINIILE CF SI PENTRU ASIGURAREA ROMBULUI DE VIZIBILITATE LA TRECERILE LA NIVEL CU CALEA FERATĂ  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Achiziţionarea serviciilor de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă pentru salariaţii Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.03.2021-31.12.2024  
ACORD - CADRU "Servicii pentru salubrizarea unor terenuri aparţinând/în proprietatea Municipiului Bucuresti".  
Achiziţionarea serviciilor de montare, echilibrare, vulcanizare şi depozitare a anvelopelor autoturismelor din dotarea parcul auto al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Achiziţionarea serviciilor de montare, echilibrare, vulcanizare şi depozitare a anvelopelor autoturismelor din dotarea parcul auto al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Achiziţionarea serviciilor de televiziune analogica si digitala prin cablu pentru sediile M.D.L.P.A. din b-dul. Libertăţii nr. 16 (Tronson I)