Feedback
I.D.: 63246053

Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026

Data publicarii
19.11.21 Exista 246.885 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Pretul estimativ:
103.206,72 RON - 103.206,72 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026Cantitatile estimate minime 12 luni si maxime 48 luni ale acordului cadru sunt:Cantitatea minimă de abonamente pe acord cadru este de 48 buc. Cantitatea maximă de abonamente pe acord cadru este de 192 buc.Valoarea totală minimă estimată pentru abonamente pe acord...
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026Cantitatile estimate minime 12 luni si maxime 48 luni ale acordului cadru sunt:Cantitatea minimă de abonamente pe acord cadru este de 48 buc. Cantitatea maximă de abonamente pe acord cadru este de 192 buc.Valoarea totală minimă estimată pentru abonamente pe acord cadru este de 25.801,68 lei fără TVA, respectiv 30.704,00 lei cu TVA inclus, pentru un an, inclusiv piese 4.201,68 lei fără TVA, respectiv 5.000,00 cu TVA inclus, pentru un an.Valoarea totală maximă estimată a acordului cadru este de 103.206,72 lei fără TVA, respectiv 122.816,00 lei cu TVA inclus, din care pentru piese 16.806,72 lei fără TVA, respectiv 20.000 lei cu TVA inclus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de televiziune analogica si digitala prin cablu pentru sediile M.D.L.P.A. din b-dul. Libertăţii nr. 16 (Tronson I)  
Servicii de transport aerian de pasageri ocazional pentru Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (2023-2027) – Lot 1  
Acord cadru servicii de telefonie mobila si transmisie de date (24 luni)  
Achiziţionarea serviciilor de furnizare date legislative, reviste de specialitate şi jurisprudenţă naţională/comunitară  
Achiziţionarea serviciilor de furnizare date legislative, reviste de specialitate şi jurisprudenţă naţională/comunitară pentru perioada 01.01.2020-31.12.2022  
Servicii de reparatii si ITP -LOT 1 -Autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 tone si LOT 2 - Remorci - Acord Cadru 2 ani -DRDP Constanta  
"Acord cadru pentru servicii de colectare date pentru RICA din România"  
Acord cadru de furnizare:conserve din carne de porc în suc propriu0,300 kg./cut. cu cheiţă (EO),conserve din pateu de ficat (de porc)0,200 kg./cut. cu cheiţă (EO),conserve din carne cu legume (ciorbă)0,400 kg./buc. cu cheiţă (EO),conserve din carne cu legume (tocană)0,300 kg./buc. cu cheiţă (EO) sau ambalaj din sticlă şi conserve din legume (tocană)0,300 kg./buc. cu cheită sau ambalaj din sticla.  
Intretinere curenta pe timp de iarna -DRDP-Constanta – Sectia Autostrazi - Autostrada A2 - Sector Lehliu-Cernavoda - Acord cadru 4 ani  
Acord cadru pentru furnizare “Hartie xerografica format A4 si hartie xerografica format A3”