Feedback
I.D.: 59749071

Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026

Data publicarii
10.08.21 Exista 770.956 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Termenul limita pentru depunere:
31.08.21
Pretul estimativ:
103.206,72 RON - 103.206,72 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1120995.pdf
  2. FORMULARE..docx
  3. ACORD CADRU ascensoare.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026 Acord cadru, incepand cu ianuarie 2022, pentru o perioada de 48 luni. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fără reluarea competiţiei; Contractele subsecvente, se încheie pe an, începând cu semnarea acestuia de ambele părţi, cu operatorul economic clasat p...
Achiziţionarea serviciilor de întreţinere generală şi permanentă precum şi a pieselor de schimb, pentru ascensoarele din sediile M.D.L.P.A. în perioada 2022-2026 Acord cadru, incepand cu ianuarie 2022, pentru o perioada de 48 luni. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fără reluarea competiţiei; Contractele subsecvente, se încheie pe an, începând cu semnarea acestuia de ambele părţi, cu operatorul economic clasat pe primul loc, în urma aplicării criteriului de atribuire al Acordului-cadru, fără reluarea competiţiei. În cazul în care operatorul economic clasat pe primul loc se va afla în imposibilitatea de a presta serviciile, autoritatea contractantă va atribui contractul subsecvent în funcţie de clasamentul stabilit în urma aplicării criteriului de atribuire al acordului-cadru. Solicitările de clarificări pot fi depuse cu 6 zile calendaristice înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat. Solicitările de clarificări se vor depune în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, în secţiunea clarificări. Răspunsul consolidat va fi postat cu 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu