Feedback
I.D.: 74282679

Achiziţionarea serviciilor de evaluare a impactului campaniei de promovare a rezultatelor POR 2014 - 2020

Data publicarii
19.10.22 Exista 115.675 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79320000-3 79315000-5
Termenul limita pentru depunere:
23.11.22
Pretul estimativ:
762.480,00 RON - 762.480,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare.docx
  2. Caiet de sarcini sondaj de opinie.docx
  3. Model contract.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este dat de necesitatea achiziţionării serviciilor de evaluare a impactului campaniei de promovare a rezultatelor POR 2014 – 2020, respectiv vor fi realizate două sondaje de opinie, după cum urmează: - Sondaj 1: evaluarea nivelului de notorietate a POR 2014-2020/Regio, înainte de a începe campania de promovare a rezultatelor POR 2014-2020 ; - Sondaj 2: evaluarea nivelului de notorietate a POR 2014-...
Obiectul contractului este dat de necesitatea achiziţionării serviciilor de evaluare a impactului campaniei de promovare a rezultatelor POR 2014 – 2020, respectiv vor fi realizate două sondaje de opinie, după cum urmează: - Sondaj 1: evaluarea nivelului de notorietate a POR 2014-2020/Regio, înainte de a începe campania de promovare a rezultatelor POR 2014-2020 ; - Sondaj 2: evaluarea nivelului de notorietate a POR 2014-2020/Regio, după derularea campaniei de promovare a rezultatelor POR 2014-2020, implicit impactul acesteia. Procedura de atribuire se va finaliza prin încheierea unui contract de prestări servicii, cu o durată de 10 luni de la data semnării acestuia de către părţi, dar nu mai târziu de 30 noiembrie 2023. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de evaluare a impactului campaniei de promovare a rezultatelor POR 2014 - 2020  
Achizitionarea serviciilor pentru difuzarea materialelor realizate pentru campania de promovare a POR 2014-2020 21.12.22
Achizitie servicii de realizare sondaj de opinie 19.08.19
Achiziţionarea serviciilor de creaţie pentru realizarea materialelor necesare campaniei de promovare a Programului Operaţional Regional 2014-2020 27.12.21
Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară – 8 loturi: Lot 6 – Staţii CF: Lot 1 – SRCF Bucureşti – Staţiile Târgovişte si Nucet, ( proiectare si executie) 11.11.24
Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară – 8 loturi: Lot 6 – Staţii CF: Lot 1 – SRCF Bucureşti – Staţiile Târgovişte si Nucet, ( proiectare si executie) 11.11.24
Sporirea eficienței economice și a siguranței feroviare prin creșterea nivelului de centralizare al instalațiilor de semnalizare feroviară – 8 loturi: Lot 6 – Stații CF: Lot 1 – SRCF București – Stațiile Târgoviște si Nucet, ( proiectare si executie) 11.11.24
Achiziţia de materiale informative, de promovare şi tipărire pentru asigurarea vizibilităţii, promovării şi bunei desfăşurări a campaniei de educare şi conştientizare a personalului din administraţia publică locală organizată în cadrul Proiectului „Consolidarea sistemelor de integritate – cea mai bună strategie de prevenire a corupţiei în administraţia publică”, Cod SIPOCA 61 11.07.18
Realizarea a două sondaje de opinie  
Realizarea a două sondaje de opinie