Feedback
I.D.: 60536272

Achiziţionarea serviciilor de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii Programului ”START pentru TINERI: o afacere durabilă la tine acasă”

Data publicarii
02.09.21 Exista 38.101 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79900000-3
Termenul limita pentru depunere:
08.09.21
Pretul estimativ:
112.800,00 MDL
Documente participare:
  1. 20210902134825_anunt_de_participare.signed.signed.signed.pdf
  2. 20210902134825_caiet de sarcini servicii de evaluare a dosarelor start.signed.pdf
  3. 20210902134825_fişă de evaluare model.docx
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii Programului ”START pentru TINERI
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii Programului de ecologizare a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii” 29.09.21
Achiziţionarea serviciilor de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii Programului de ecologizare a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, pentru anul 2022 12.02.22
Achiziţionarea repetată a serviciilor de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii Programului de ecologizare a Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, pentru anul 2022 (LOT 2) 03.03.22
Achiziţionarea serviciilor de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii Programului de Femei în afaceri 14.10.21
Achiziţionarea serviciilor de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanţii de suport din cadrul Pilonului II – Suport financiar prin schema de „Grant”, Programul de susţinere a afacerilor cu potenţial înalt de creştere şi internaţionalizare a acestora 29.11.21
Achiziţionarea serviciilor de instruire online pentru tineri în cadrul Programului „START pentru TINERI: o afacere durabilă la tine acasă” 12.05.22
Achiziţionarea serviciilor de instruire online pentru tineri în cadrul Programului „START pentru TINERI: o afacere durabilă la tine acasă” 02.05.22
Achizitionarea serviciilor de instruire în cadrul Programului „START pentru TINERI: o afacere durabilă la tine acasă” 14.05.21
Achiziţionarea serviciilor de consultanţă şi mentorat în afaceri în cadrul proiectului de Parteneriat Local de Ocupare din Moldova (LEP), Raionul Cantemir, Căuşeni, la etapa pre- şi post - finanţare a Programelor ”START pentru TINERI: o afacere durabilă la tine acasă” şi Programul ”Femei în afaceri” 30.03.22
Achiziţionarea echipamentului tehnic în cadrul Programului „Start pentru Tineri” 04.11.21