Achiziţionarea serviciilor de elaborare Studiu de Fezabilitate, conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice având punct de vedere favorabil/aviz de principiu FRB, FRH, FRV şi FRT, inclusiv Scenariu de securitate la incendiu preliminar conform Legii nr.307, Studii de specialitate (Ridica...
Achiziţionarea serviciilor de elaborare Studiu de Fezabilitate, conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice având punct de vedere favorabil/aviz de principiu FRB, FRH, FRV şi FRT, inclusiv Scenariu de securitate la incendiu preliminar conform Legii nr.307, Studii de specialitate (Ridicare topografică vizată de oficiul de cadastru, studiu geotehnic verificat Af, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, studiu acustic, studiu luminotehnic, precum şi orice alte studii de specialitate), întocmire documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi asistenţă beneficiar în vederea obţinerii avizelor, imagini fotorealiste de prezentare pentru obiectivul de investiţii: “Construire Sala de Sport - Baza Sportivă Ghencea, sector 6, municipiul Bucureşti".
NOTA: denumirea mai sus mentionata se va regasi pe toate documentele emise de ofertant.
Valoare estimata este de 494.400,25 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.