Achiziţionarea serviciilor de elaborare Relevee, Studiu istorico-arhitectural, Studiu de parament şi stratigrafic, Studiu privind iluminatul arhitectural al faţadelor, Expertiză biologică, Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiză tehnică pentru lucrările de intervenţie cu respectarea reglementărilor tehnice privind stabilitatea şi rezistenţa, Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de I...
Achiziţionarea serviciilor de elaborare Relevee, Studiu istorico-arhitectural, Studiu de parament şi stratigrafic, Studiu privind iluminatul arhitectural al faţadelor, Expertiză biologică, Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiză tehnică pentru lucrările de intervenţie cu respectarea reglementărilor tehnice privind stabilitatea şi rezistenţa, Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), verificată de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi MLPAT, potrivit Art. 7 lit c) din Regulamentul privind verificarea şi expertizarea tehnică a proiectelor, Audit energetic, Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată conform legii nr. 372/2005 (r2), privind performanţa energetică a clădirilor, republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 764 din 30/09/2016 (soluţii pentru realizarea unui imobil eficient energetic cu asigurarea surselor de energie regenerabilă), Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), precum şi orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii, Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ – Instituţia Prefectului Judeţul Sibiu"
Valoarea estimata a serviciilor este de 319.892,41 lei, fara TVA.
Obiectivul de investitii face parte din Programul National de constructii de interes public sau social.
Palatul Administrativ al Instituţiei Prefectului Judeţul Sibiu este integrat în "Centrul Istoric" al Sibiului, zonă protejată Cod LMI SB – II s – A – 12011.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.