Feedback
I.D.: 51859420

Achiziţionarea serviciilor de elaborare Relevee, Studiu istorico-arhitectural, Studiu de parament şi stratigrafic, Studiu privind iluminatul arhitectural al faţadelor, Expertiză biologică, Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiză tehnică pentru lucrările de intervenţie cu respectarea reglementărilor tehnice privind stabilitatea şi rezistenţa, Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), verificată de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi MLPAT, potrivit Art. 7 lit c) din Regulamentul privind verificarea şi expertizarea tehnică a proiectelor, Audit energetic, Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată conform legii nr. 372/2005 (r2), privind performanţa energetică a clădirilor, republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 764 din 30/09/2016 (soluţii pentru realizarea unui imobil eficient energetic cu asigurarea surselor de energie regenerabilă), Studiu preliminar la fo

Data publicarii
24.11.20 Exista 116.941 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71241000-9
Termenul limita pentru depunere:
15.12.20
Pretul estimativ:
319.892,41 RON - 319.892,41 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1100958.pdf
  2. DT Sibiu.rar
  3. Formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea serviciilor de elaborare Relevee, Studiu istorico-arhitectural, Studiu de parament şi stratigrafic, Studiu privind iluminatul arhitectural al faţadelor, Expertiză biologică, Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiză tehnică pentru lucrările de intervenţie cu respectarea reglementărilor tehnice privind stabilitatea şi rezistenţa, Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de I...
Achiziţionarea serviciilor de elaborare Relevee, Studiu istorico-arhitectural, Studiu de parament şi stratigrafic, Studiu privind iluminatul arhitectural al faţadelor, Expertiză biologică, Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiză tehnică pentru lucrările de intervenţie cu respectarea reglementărilor tehnice privind stabilitatea şi rezistenţa, Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), verificată de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi MLPAT, potrivit Art. 7 lit c) din Regulamentul privind verificarea şi expertizarea tehnică a proiectelor, Audit energetic, Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată conform legii nr. 372/2005 (r2), privind performanţa energetică a clădirilor, republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 764 din 30/09/2016 (soluţii pentru realizarea unui imobil eficient energetic cu asigurarea surselor de energie regenerabilă), Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), precum şi orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii, Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ – Instituţia Prefectului Judeţul Sibiu" Valoarea estimata a serviciilor este de 319.892,41 lei, fara TVA. Obiectivul de investitii face parte din Programul National de constructii de interes public sau social. Palatul Administrativ al Instituţiei Prefectului Judeţul Sibiu este integrat în "Centrul Istoric" al Sibiului, zonă protejată Cod LMI SB – II s – A – 12011. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Prestare servicii avand ca obiect elaborarea serviciilor de proiectare faza D.A.L.I., studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic verificat Af, audit energetic, expetiza tehnica verificata M.L.P.A.T., Studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienta ridicata, scenariu preliminar de securitate la incendiu, reprezentari grafice 3D, documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate in Certificatul de Urbanism pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea, consolidarea, modernizarea şi dotarea Bazinului de Nataţie Olimpia Sibiu, municipiul Sibiu, judeţul Sibiu " 04.05.21
Prestare servicii avand ca obiect Intocmirea Studiului de fezabilitate, studiului hidrogeologic, studiu de vant, studiu privind posibilitatea utilizarii energiei alternative, studiului topografic, studiului acustic, Scenariul preliminar de securitate la incendiu, studiului de traffic, prezentari 3D (High Details) interior exterior, Intocmire documentatie obtinere avizelor si acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism pentru obiectivul de investitii “Construire Complex Sportiv la ULBS, sat Şelimbăr, comuna Şelimbăr, judeţul Sibiu" 05.02.21
Pachet 11: Proiect., ex. lucrari şi asist. tehn. din partea proiect. pe per. ex. lucr. pt. obiect. de invest.:L1–"Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Grădiniţei de copii, str. Gral Vasile Milea, nr. 148, sat Voineşti, comuna Lereşti, judeţul Argeş" - 13300 L2-"Construire grădiniţă cu program prelungit, împrejmuire şi branşamente utilităţi, sat Racoviţa, comuna Racoviţa, judeţul Sibiu" -10999 16.09.24
Pachet 39: P – faza adapt la amplas, ex. lucrari şi asist tehnica din partea proiectantului pe perioada ex lucrarilor pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – Proiect pilot – "Construire Sală de sport scolara, sat Hosman, comuna Nocrich, Judeţul Sibiu" Lot 2 - Proiect Pilot – "Construire Sală de sport şcolară , sat Josenii Bârgăului Nr.155, comuna Josenii Bârgăului, judeţul Bistriţa-Năsăud" 08.08.24
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie: Înfiinţare colector de transfer ape uzate menajere şi conductă de transport a apei în zona strada Sibiului, Oraş Cisnădie, judeţul Sibiu - 10650 04.09.24
Servicii de proiectare - proiect tehnic şi detalii de execuţie, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea si modernizarea Palatului Administrativ – Institutia Prefectului, judetul Sibiu" 20.04.23
Proiectare, execuţie lucrări si asitenţă tehnică din partea proiectantului "Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului jud. Sibiu" - 2299 21.08.24
Proiectare, execuție lucrări si asitență tehnică din partea proiectantului „Reabilitarea și modernizarea Palatului Administrativ - Instituția Prefectului jud. Sibiu” - 2299 21.08.24
Prestarea serviciilor de asistenta tehnica – dirigentie de santier, pentru obiectivul de investitii: “Reabilitarea şi modernizarea Palatului Administrativ - Instituţia Prefectului Judetul Sibiu" 10.08.23
Completare / Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate privind masuri de siguranta prin “Modernizare DN 67C Bengeşti – Sebeş km 0 + 000 – km 148 + 414" 10.02.25