Feedback
I.D.: 63102248

Achiziţionarea serviciilor de creaţie pentru realizarea materialelor necesare campaniei de promovare a Programului Operaţional Regional 2014-2020

Data publicarii
17.11.21 Exista 1.012.027 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341100-7 92110000-5 92111210-7 92211000-3
Termenul limita pentru depunere:
27.12.21
Pretul estimativ:
3.313.377,87 RON - 3.313.377,87 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 17.11.21 Publicat la 25.11.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este dat de necesitatea achiziţionării serviciilor de creaţie pentru realizarea materialelor necesare campaniei de promovare a Programului Operaţional Regional 2014-2020. Astfel, operatorul economic selectat în urma prezentei proceduri, va asigura toate serviciile necesare creaţiei şi producţiei pentru următoarele: - concept creativ şi slogan pentru întreaga campanie, - 2 focus-grup - uri de testa...
Obiectul contractului este dat de necesitatea achiziţionării serviciilor de creaţie pentru realizarea materialelor necesare campaniei de promovare a Programului Operaţional Regional 2014-2020. Astfel, operatorul economic selectat în urma prezentei proceduri, va asigura toate serviciile necesare creaţiei şi producţiei pentru următoarele: - concept creativ şi slogan pentru întreaga campanie, - 2 focus-grup - uri de testare a conceptului creativ - 26 fillere TV cu durata de 3 minute, - 26 spoturi TV cu durata de 30 de secunde, pentru promovare pe canale TV, - 26 spoturi video cu durata de 20 de secunde pentyru promovare în staţiile de metrou în Bucureşti şi în aeroporturi, - 26 spoturi video de 10 secunde pentru ecrane din centre comerciale şi pentru ecrane electronice outdoor, - 26 spoturi audio cu durata de 30 secunde pentru promovare pe staţii radio, - 13 machete publicitare care vor fi expuse pe panouri publicitare de diferite dimensiuni, - 1 leaderboard banner electronic animat (de minimum 726 x 90 pixeli), - 1 banner electronic de tip billboard animat (de minimum 980 x 200 pixeli), pentru a fi expuse pe pagina de intrare/homepage a unui site. În conformitate cu dispoziţiile art. 88 alin.1 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, modificată şi completată:   "(1) Procedura de dialog competitiv se desfăşoară în trei etape:   a) etapa depunerii solicitărilor de participare şi a selectării candidaţilor, prin aplicarea criteriilor de calificare şi selecţie;   b) etapa dialogului cu candidaţii selectaţi, în vederea identificării soluţiei/soluţiilor apte să răspundă necesităţilor autorităţii contractante şi pe baza căreia/cărora se vor depune ofertele finale;   c) etapa depunerii ofertelor finale de către candidaţii rămaşi în urma etapei de dialog şi a evaluării acestora, prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare." a) PRIMA ETAPĂ a procedurii de dialog: DEPUNEREA SOLICITĂRILOR DE PARTICIPARE Această perioadă cuprinde - perioada de analiza a documentaţiei de atribuire si perioada de solicitare a eventualelor clarificări din partea operatorilor economici; - depunerea candidaturilor; - evaluarea candidaturilor şi a documentelor justificative actualizate prin care se demonstrează îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE; -selecţia candidaţilor care vor participa la etapa a II-a de dialog competitiv. Numărul minim de candidaţi care vor fi invitaţi la etapa de dialog -3 şi numărul maxim de candidaţi care vor fi invitaţi la etapa de dialog -4 . b) A DOUA ETAPĂ a procedurii de dialog: DIALOGUL ; - În etapa de dialog, se va desfăşura dialogul cu fiecare candidat selectat pe baza cerinţelor stabilite în documentul descriptiv pentru a identifica soluţiile care să corespundă necesităţilor şi obiectivelor Autorităţii Contractante si pe baza căreia/cărora se vor depune ofertele finale. Această etapă va cuprinde 5 runde de dialog. - Candidaţii selectaţi sunt invitaţi să participe la A DOUA ETAPĂ a dialogului competitiv şi vor depune propunerea tehnică iniţială, la adresa şi până la data şi ora-limită ce va fi stabilită în invitaţia de participare la etapa a doua, pe baza căreia se va derula dialogul cu aceştia. c) A TREIA ETAPĂ a procedurii de dialog: DEPUNEREA OFERTELOR FINALE -; Depunerea ofertelor finale de către candidaţi în urma etapei de dialog; Evaluarea ofertelor depuse prin aplicarea criteriului de atribuire si a factorilor de evaluare; perioada de contestare in conformitate cu dispozitiile Legii nr.101/2016 modificata si completata; Incheierea contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu