Feedback
I.D.: 39256237

Achiziţionarea serviciilor de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere şi reciclabile pentru sediul M.D.R.A.P. din Bd. Libertăţii, nr. 16, Tr.I, pentru perioada 01.01.2020-31.12.2022

Data publicarii
21.10.19 Exista 814.011 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90511000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.11.19
Pretul estimativ:
3.680,00 RON - 133.440,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE.docx
  2. FisaDate_DF1066918.pdf
  3. ACORD CADRU deseuri.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea serviciilor de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere şi reciclabile pentru sediul M.D.R.A.P. din Bd. Libertăţii, nr. 16, Tr.I, pentru perioada 01.01.2020-31.12.2022, prin încheierea unui Acord - cadru cu durata de la data semnării, până la data de 31.12.2022. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui Acord-cadru de prestare servi...
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea serviciilor de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere şi reciclabile pentru sediul M.D.R.A.P. din Bd. Libertăţii, nr. 16, Tr.I, pentru perioada 01.01.2020-31.12.2022, prin încheierea unui Acord - cadru cu durata de la data semnării, până la data de 31.12.2022. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui Acord-cadru de prestare servicii, urmând a fi semnat cu un număr de 3 operatori economici. Durata estimativă a contractului subsecvent cel mai mare este de maxim 12 luni de la data semnării de către ambele părţi. Contractele subsecvente se încheie la fiecare necesitate a Achizitorului, în urma aplicării criteriului de atribuire al Acordului - cadru, fără reluarea competiţiei în SEAP. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 3 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de furnizare date legislative, reviste de specialitate şi jurisprudenţă naţională/comunitară pentru perioada 01.01.2020-31.12.2022 10.10.19
Achiziţionarea serviciilor specializate de spălare a autoturismelor de teren din dotarea parcului auto al M.D.R.A.P. 23.07.19
Achiziţionarea serviciilor specializate de spălare a autoturismelor de teren din dotarea parcului auto al M.D.R.A.P. 28.05.19
Achiziţionarea serviciilor specializate de spălare a autoturismelor de teren din dotarea parcului auto al M.D.R.A.P. 04.04.19
Achiziţionarea serviciilor de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere şi reciclabile pentru sediul M.D.R.A.P. din Bd. Libertăţii, nr. 16, Tr.I, pentru perioada 01.01.2020-31.12.2022  
Achiziţionarea produselor de protocol pentru evenimente/întalniri organizate de M.D.R.A.P, cu reprezentanţi ai instituţiilor publice, private, ai organizaţiilor guvernamentale şi neguvernamentale, pentru anul 2018 24.05.18
Achiziţionarea de hârtie format A3 şi A4 pentru direcţiile din cadrul M.D.R.A.P. pentru perioada 01.03.2019-01.03.2022 30.01.19
Achizitionarea de certificate digitale calificate 11.03.19
Achiziţionarea de servicii de realizare studii în cadrul activităţilor de coordonare a Ariei Prioritare 3 a Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării în 2021 28.12.21
Achiziţionarea de servicii de comunicare si organizarea de evenimente in cadrul proiectului "Sistematizarea legislatiei din domeniul amenajarii teritoriului, urbanismului si constructiilor si consolidarea capacitatii administrative a structurilor de specialitate din institutiile publice centrale cu responsabilitati in domeniu", cod Sipoca 50 13.05.19