Feedback
I.D.: 88611199

Achiziţionarea serviciilor de asistenţă tehnică Bratca, Dobreşti, Şuncuiuş, Vadu Crişului

Data publicarii
23.10.23 Exista 32.852 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
267.975,35 RON - 267.975,35 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor de construcţii, conform caietului de sarcini, nr. 23.103 din 06.10.2023, pentru obiectivul: a)„Amenajare zona de vizitare a biodiversităţii în comuna Bratca” b)„Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Dobreşti” c) „Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Şuncuiuş” d) „Centru de management, cercet...
Achiziţionarea serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor de construcţii, conform caietului de sarcini, nr. 23.103 din 06.10.2023, pentru obiectivul: a)„Amenajare zona de vizitare a biodiversităţii în comuna Bratca” b)„Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Dobreşti” c) „Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Şuncuiuş” d) „Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Vadu Crişului. Codul CPV 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor. Valoarea totală estimată a achiziţiei fiind de 267.975,35 lei fără TVA. Astfel, vă solicităm acordarea reducerii de preţ în vederea încadrării în bugetul alocat de la 270.000 la 267.975,35 reprezentând o reducere de 2.024,65 lei. În acest sens, anterior finalizării achiziţiei în vederea stabilirii preţului ofertei, veţi depune formularul de ofertă până la data de 23.10.2023 pe e-mail-ul: achizitii@cjbihor.ro sau la Registratura Generală a Consiliului Judeţean Bihor, Oradea, Parcul Traian, nr. 5, cam. 22, în baza caietului de sarcini pus la dispoziţie. Decontarea serviciilor se va face pe bază de document justificativ (factură fiscală) şi se va încheia un contract de prestări servicii. Persoana de contact pentru alte informatii suplimentare – domnul consilier Stelian Codrean, nr. tel 0259-417950.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu