Achiziţionarea serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor de construcţii, conform caietului de sarcini, nr. 23.103 din 06.10.2023, pentru obiectivul:
a)„Amenajare zona de vizitare a biodiversităţii în comuna Bratca”
b)„Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Dobreşti”
c) „Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Şuncuiuş”
d) „Centru de management, cercet...
Achiziţionarea serviciilor de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor de construcţii, conform caietului de sarcini, nr. 23.103 din 06.10.2023, pentru obiectivul:
a)„Amenajare zona de vizitare a biodiversităţii în comuna Bratca”
b)„Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Dobreşti”
c) „Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Şuncuiuş”
d) „Centru de management, cercetare şi educaţie ecologică în comuna Vadu Crişului.
Codul CPV 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor.
Valoarea totală estimată a achiziţiei fiind de 267.975,35 lei fără TVA. Astfel, vă solicităm acordarea reducerii de preţ în vederea încadrării în bugetul alocat de la 270.000 la 267.975,35 reprezentând o reducere de 2.024,65 lei.
În acest sens, anterior finalizării achiziţiei în vederea stabilirii preţului ofertei, veţi depune formularul de ofertă până la data de 23.10.2023 pe e-mail-ul: achizitii@cjbihor.ro sau la Registratura Generală a Consiliului Judeţean Bihor, Oradea, Parcul Traian, nr. 5, cam. 22, în baza caietului de sarcini pus la dispoziţie.
Decontarea serviciilor se va face pe bază de document justificativ (factură fiscală) şi se va încheia un contract de prestări servicii.
Persoana de contact pentru alte informatii suplimentare – domnul consilier Stelian Codrean, nr. tel 0259-417950.