La data de 28 aprilie 2021, a fost aprobată, prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2618/C, finanţarea proiectului "Evaluarea implementării Strategiei Naţionale Anticorupţie 2016-2020 şi recomandări pentru viitor" (denumit în continuare NAS-EVAL), în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2014-2021.
Proiectul a fost elaborat în considerarea punctului 9.3 din Strategia Naţională Anticorupţie (SNA) pentru perioada 2016-2020,...
La data de 28 aprilie 2021, a fost aprobată, prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2618/C, finanţarea proiectului "Evaluarea implementării Strategiei Naţionale Anticorupţie 2016-2020 şi recomandări pentru viitor" (denumit în continuare NAS-EVAL), în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2014-2021.
Proiectul a fost elaborat în considerarea punctului 9.3 din Strategia Naţională Anticorupţie (SNA) pentru perioada 2016-2020, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 583/2016, care se referă la evaluarea ex-post a impactului strategiei prin analiza modului de folosire a resurselor, a impactului aşteptat şi a eficienţei intervenţiilor.
Proiectul NAS-EVAL are o durată de 17 luni (aprilie 2021 – septembrie 2022) şi este implementat de către Ministerul Justiţiei (MJ) în parteneriat cu Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE).
Acordul de Parteneriat a fost semnat de către MJ la data de 16 aprilie a.c., respectiv de către OCDE la data de 7 iunie a.c., dată de la care se consideră că Acordul a intrat în vigoare.
Un obiectiv în cadrul proiectului constă în dezvoltarea portalului Strategiei Naţionale Anticorupţie (SNA).
Astfel, în cadrul acestui proiect trebuie realizate următoarele:
• Servicii software de consultanţă IT pentru analiza, design-ul, dezvoltarea, testarea şi implementarea componentei web personalizate (custom) a portalului SNA 2021-2025;
• Servicii de instalare şi configurare a produselor software standard - componenta software COTS (sistem de operare tip server, sistem de operare şi Office pentru laptopuri şi staţie de lucru, alte produse COTS - după caz);
• Furnizare, instalare şi configurare a echipamentelor informatice - componenta hardware (un server, 4 laptopuri, o staţie de lucru şi licenţe de utilizare);
• Servicii de instruire pentru administratorii de conţinut cu privire la utilizarea site-ului în procesul de adăugare de conţinut sau modificare a celui existent, precum şi pentru instruirea administratorilor de site/aplicaţie web cu privire la managementul operaţional al sistemului (generarea de rapoarte parametrizabile (statistică vizitatori – IP-uri distincte, statistică accesări pagini – număr de hit-uri), generarea de rapoarte grafice cu privire la stadiul implementării SNA, verificări periodice, actualizări software standard (altul decât cel pus la dispoziţie de către Beneficiar), backup/restore etc).