Feedback
I.D.: 90255197

Achiziţionarea serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT. CPV:48900000-7, 72240000-9,30211300-4 , 72212422-3 ,39300000-5 80510000-2

Data publicarii
05.12.23 Exista 740.919 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48900000-7 72240000-9 30211300-4 72212422-3 39300000-5 80510000-2
Termenul limita pentru depunere:
28.12.23
 
 
Documente participare:
  1. anunt consultare piata-signed.pdf
  2. CAIET DE SARCINI platforma PREVENT-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT, cu o valoare estimată de 62.545.000 lei exclusiv TVA face parte din proiectul “Dezvoltarea sistemului PREVENT în vederea creşterii interoperabilităţii sistemelor electronice ale instituţiilor publice pentru verificarea ex-ante a conflictelor de interese în procesul de at...
Achiziţia serviciilor şi a echipamentelor IT (inclusiv software/licenţe) necesare în vederea dezvoltării şi implementării noului sistem informatic PREVENT, cu o valoare estimată de 62.545.000 lei exclusiv TVA face parte din proiectul “Dezvoltarea sistemului PREVENT în vederea creşterii interoperabilităţii sistemelor electronice ale instituţiilor publice pentru verificarea ex-ante a conflictelor de interese în procesul de atribuire a contractelor de achiziţii publice" şi este finanţat din Componenta 7 – Transformare digitală Sprijinirea digitalizării sistemului de integritate (acţiuni corelative J431 - Reformei 7. Evaluarea şi actualizarea legislaţiei privind cadrul de integritate, din cadrul Componentei 14 a PNRR). Prin achiziţionarea serviciilor şi produselor aferente Caietului de Sarcini, supus consultării, este vizată: ● Îmbunătăţirea sistemului actual PREVENT prin integrarea cu un număr mai mare de baze de date şi prin definirea unor fluxuri informaţionale mai complexe şi mai eficiente, care vor produce rezultate într-un timp mai scurt şi într-o manieră care să simplifice munca inspectorilor de integritate; ● Implementarea unei platforme software care să asigure inclusiv elementele specifice pentru stocarea şi arhivarea informaţiilor, prin asigurarea atributelor esenţiale de confidenţialitate, integritate şi audit; ● Asigurarea unei infrastructuri hardware cu suficientă putere de procesare pentru a realiza operaţiuni simultane fără a produce întârzieri, pentru un număr concomitent de persoane, cu suficientă stocare pentru a oferi servicii sigure (inclusiv redundanţă şi back-up); ● Implementarea unei soluţii cu consum redus de energie şi impact redus asupra mediului; ● Asigurarea conformităţii cu cerinţele DNSH specifice investiţiei şi mecanismului de finanţare, pentru întregul ciclu de viaţă al platformei implementate. Operatorii economici au obligaţia de a declara şi indica care dintre informaţiile puse la dispoziţia ANI sunt confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală, după caz. Informaţiile oferite de către operatorii economici participanţi la întâlnirile de consultare nu le vor aduce avantaje sau dezavantaje acestora în perspectiva derulării procedurii de atribuire asociate acestei consultări a pieţei. Răspunsurile sau participarea operatorilor economici la această consultare a pieţei nu vor constitui în nici un caz un motiv de excludere în cadrul viitoarei proceduri de atribuire şi nu va avea ca scop selectarea unui anumit ofertant pentru viitoarea procedură de atribuire. Conform legislaţiei în materia achiziţiilor publice, informaţiile cu privire la rezultatul procesului de consultare a pieţei vor fi aduse la cunoştinţa celor interesati prin publicarea unui Raport privind consultarea pieţei până cel târziu la data iniţierii procedurii de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CNC doreşte să realizeze un proces de consultare piaţa,in vederea obţ. de informaţii reale/actuale de la OE de pe piaţă, pentru a estima cat mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, val. achiziţiei, resursele umane necesare, etapele şi timpul de realizare a serv. solicitate prin CS atasat. 07.07.20
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Consultarea pietei are în vedere urm.: furnizarea de servicii de consultanţă, design şi amenajări interioare pentru dezvoltarea şi dotarea de camere de audiere minori la nivelul instanţelor, respectiv furnizarea de soluţii integrate şi personalizate pentru amenajarea camerelor de audiere minori 17.11.21
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
"Dezvoltari software pentru subsistemele integrate, upgrade-uri si întretinerea infrastructurii hardware si software, asistenta si suport tehnic pentru SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT DE MEDIU” 05.10.17
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
Mentenanţă hardware şi suport tehnic 19.10.23
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică in vederea atribuirii de acorduri cadru pentru prestare servicii de mentenanta corectiva si evolutiva a sistemului Rompos. 14.10.22