a) Invitarea unui număr de asociaţii şi trupe de reenactori, precum: Compania Dragonului Deus Vult, Compania Ursului Brun Şoiman Art, Beli Orlovi – Vulturii Albi, Hrafnabrœđr. Pentru desfăşurarea spectacolului solicităm punerea la dispoziţie a unui număr de minimum 2 cai şi maximum 4 cai, (fără cerinţe suplimentare de culoare şi sex); montaj şi amenajarea a unui număr de 4 tabere medievale;
b) Transport persoane, cazare şi ...
a) Invitarea unui număr de asociaţii şi trupe de reenactori, precum: Compania Dragonului Deus Vult, Compania Ursului Brun Şoiman Art, Beli Orlovi – Vulturii Albi, Hrafnabrœđr. Pentru desfăşurarea spectacolului solicităm punerea la dispoziţie a unui număr de minimum 2 cai şi maximum 4 cai, (fără cerinţe suplimentare de culoare şi sex); montaj şi amenajarea a unui număr de 4 tabere medievale;
b) Transport persoane, cazare şi 3 mese/zi pentru 150 de reenactori la un hotel de 3 stele din Municipiul Timişoara pe durata a 3 zile cu 3 nopţi;
c) Protocol la ateliere, pentru un număr de 150 persoane, compus din produse de patiserie dulce-sărată, 2 litri apă plată/carbogazificată/persoană, cafea, ceai, paletine, zahăr, îndulcitor, lapte pentru cafea, şerveţele, pahare, ceşti – pentru fiecare zi de lucru)
d) Materiale şi resurse: 50 kg nisip, 2 metri cubi de lemne de foc, 500 de tacâmuri, 500 de farfurii, ingrediente pentru bucătăria medievală, 200 l. apă, pentru ateliere de gătit după metodele medievale (recuzită).
e) Reprezentaţii artistice efectuate de trupe specializate în jocuri şi dansuri cu foc, dansuri şi muzică medievală, simulări de lupte şi dueluri, minim 2 trupe care să susţină concerte medievale de 3 ore; asigurare sonorizare, lumini, scena, microfoane, conform rider tehnic al trupelor; podium si sonorizare pentru prezentator; prezentator/prezentatoare etc.
f) Materiale promoţionale şi de publicitate: 4 bannere (6 m2); 30 afişe (A2), 20 afişe (A3), 100 afişe (A0) - policromie; 8.000 de pliante A4 pliate pe trei coloane cu policromie faţă-verso; promovare eveniment în social-media (facebook, instagram, presă online naţională, alta decât cea locală, radio, TV regionale, altele decât televiziunea locală Europa-Nova etc.) timp de 1 săptămână, după cum urmează: 3 promo/facebook, instagram; 3 apariţii online (în alte publicaţii decât cele cu care Muzeul Naţional al Banatului are deja încheiat un contract de servicii); 3 spoturi radio regional şi TV regional şi local în