Feedback
I.D.: 58819669

Achiziţionarea repetată a serviciilor de consultanţă şi mentorat LOT 4

Data publicarii
14.07.21 Exista 43.485 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
19.07.21
Pretul estimativ:
47.580,00 MDL
Documente participare:
  1. 20210714141036_caiet de sarcini servicii de mentorat ilo 2021.semnat.pdf
  2. 20210714141036_anunt_de_participare_lot_4.semnat.semnat.signed.pdf
  3. 20210714141036_f4.2_specificaţii de preţ.docx
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea repetată a serviciilor de consultanţă şi mentorat în cadrul proiectului de Parteneriat Local de Ocupare din Moldova (LEP), Raionul Cantemir şi Căuşeni, la etapa pre – finanţare, LOT 4
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de consultanţă şi mentorat 09.07.21
Achiziţionarea repetată, Lot nr. 2, a serviciilor de Expert RECP, în cadrul proiectului ”Eficientizarea Resurselor şi Producerea mai Pură (RECP) în privinţa întreprinderilor mici şi mijlocii din Republica Moldova” 07.04.22
Achiziţionarea repetată a serviciilor de elaborare a metodologiei de instruire antreprenorială a studenţilor ”START-up GENERATION PROGRAM”, în cadrul proiectului „Collaborative Entrepreneurial Education”, codul Proiectului 2SOFT/1.1/1, finanţat din sursele fondului Uniunii Europene 19.01.22
Achiziţionarea repetată a serviciilor de elaborare a instrumentarului informaţional de promovare a ecologizării ÎMM, în cadrul Proiectului ”Green SME Campaign” cu suportul Uniunii Europene în cadrul Iniţiativei EU4Energy 09.11.21
Achiziţionarea repetată a serviciilor de desfăşurare a sesiunilor de instruire în cadrul proiectului „CenTOUR” 19.01.22
achiziţionarea Serviciilor privind supravegherea tehnică a lucrărilor în cadrul proiectului Consolidarea revitalizării urbane prin dezvoltarea infrastructurii spaţiilor publice în sectorul Căuşenii Vechi oraşul Căuşeni: lot. 3 „Amenajarea complexului sportiv multifuncţional str. Ștefan cel Mare şi Sfânt, or. Căuşenii Vechi” REPETAT. 09.12.24
Achiziţionarea repetată a echipamentului tehnic în cadrul Proiectului „Women Entrepreneurs for Women Empowerment (WE4WE)” LOT 3 08.11.21
Sistemele de alimentare cu apă şi canalizare din lunca râului Prut, r. Glodeni. Etapa I. Satul Cuhneşti şi Satul Balatina. Apeduct. (Tranşa I de construcţie) în cadrul proiectului „Construcţia sistemelor de alimentare cu apă în 10 localităţi din lunca rîului Prut, raionul Glodeni (etapa I – comunele Cuhneşti şi Balatina)”–licitaţie repetată 19.06.20
Achiziţionarea serviciilor de Expert în dezvoltarea de afaceri şi finanţare, în cadrul proiectului ”Eficientizarea Resurselor şi Producerea mai Pură (RECP) în cadrul întreprinderilor mici şi mijlocii din Republica Moldova” 21.03.22
ACHIZIȚIONAREA ECHIPAMENTULUI PENTRU ÎMBUNĂTĂȚIREA SERVICIILOR LOCALE 27.03.23