Feedback
I.D.: 87238113

Achiziţionarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi)

Data publicarii
23.09.23 Exista 757.837 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15111100-0 15100000-9 15131700-2 15810000-9 03221110-0 15221000-3 15112130-6 03142500-3 15511700-0 03222321-9 15530000-2 15332200-6 15131310-1 15870000-7 15551300-8 03212100-1 03221400-0 15821200-1 15411100-3 15331420-7 15831200-4
Termenul limita pentru depunere:
30.10.23
Pretul estimativ:
3.945.940,43 RON - 4.846.216,00 RON
Documente participare:
  1. ANEXA - NECESAR DE PRODUSE.pdf
  2. DOCUMENTATIA_DE_ATRIBUIRE.pdf
  3. FisaDate_DF1190986.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este ne...
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziţionarea produselor alimentare este necesară pentru hrănirea persoanelor private de libertate şi are ca temei legal Ordinul nr. 3.147/C din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciarelor, cu modificările şi completările ulterioare. Autoritatea contractantă previzionează achiziţionarea produselor în cantităţile minime şi maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordului-cadru în funcţie de necesităţi şi de fondurile bugetare alocate. Cantităţile solicitate sunt cantitătăţi minime şi maxime estimate şi se regăsesc în documentul "ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE" înregistrat cu nr. 51889/12.09.2023. Autoritatea contractantă doreşte încheierea acordurilor-cadru pentru o perioadă de 12 luni, respectiv: - pentru loturile 1-5, 7-15 şi 17: 01.01-31.12.2024; - pentru loturile 6, 19-21: 16.01.2024-15.01.2025; - pentru lotul 16: 28.11.2023-27.11.2024; - pentru lotul 18: 15.03.2024-14.03.2025, după încetarea de drept a acordurilor-cadru aflate în derulare de către penitenciar. Cantităţile minime şi maxime prevăzute în acordul-cadru sunt estimative. Prin contractele subsecvente ce vor fi încheiate între părţi cantităţile minime pot să nu fie atinse, cantităţile maxime pot fi depăşite cu încadrarea valorică a suplimentării acordului-cadru în limita a 10%, fără a eluda prevederile Legii nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, care instituie obligaţii ale autorităţii contractante în raport cu anumite praguri valorice. Cantităţile minime şi maxime estimate ale acordurilor-cadru şi ale contractelor subsecvente acestora, precum şi valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în documentul "ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE" înregistrat cu nr. 51889/12.09.2023. Contractele subsecvente acordurilor-cadru se vor încheia lunar sau trimestrial ori de câte ori este necesar, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Numărul de zile în care se pot solicita clarificări înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor este de 20 de zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare 11-a zi înainte de termenul-limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor având în vedere că, potrivit art. 161 din Legea nr. 98/2016,cu modificările şi completările ulterioare, operatorii economici trebuie să aibă cel puţin 10 zile să îşi întocmească oferta în conformitate cu cerinţele suplimentare introduse prin răspunsul la clarificări/informaţii suplimentare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziționarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi)  
Achiziționarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi)  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni 27.02.23
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (17 loturi) pentru o perioadă de 12 luni 03.10.22
Achiziţionarea produselor alimentare necesare hrănirii persoanelor private de libertate (21 loturi)  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (lot 1 – cartofi şi lot 2 – varză albă) 20.04.22
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate - 16 loturi 18.10.21
Achiziţionarea serviciilor de salubritate pentru o perioadă de 24 luni 08.11.21
Acorduri-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de etalonare (calibrare) si reparatie pentru echipamentele de masura si control aflate in dotarea Laboratorului pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER) din cadrul ANCOM si iesite din perioada de garantie (coduri CPV: 50410000-2 si 50433000-9)  
Achiziţia de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (17 loturi) pentru o perioadă de 12 luni