Feedback
I.D.: 73840147

Achiziţionarea Produse alimentare pentru pacienţii care beneficiază de asistenţă medicală spitalicească şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare, pe parcursul lunilor noiembrie 2022-ianuarie 2023 (Repetat)

Data publicarii
06.10.22 Exista 32.105 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6
Termenul limita pentru depunere:
14.10.22
Pretul estimativ:
358.914,37 MDL
Documente participare:
  1. 20221006060549_anunţ de participare inclusiv pentru procedurile de pre.pdf
  2. 20221006060549_documentaţia standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 1.docx
  3. 20221006060549_duae_ro.doc
Locul realizarii:
Republica Moldova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Termenii şi condiţiile de livrare/prestare solicitaţi: DDP - Franco destinaţie vămuit, Incoterms 2020. - Pentru toate loturile, cu excepţia lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Străşeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziţie publică şi în cantităţile c...
Termenii şi condiţiile de livrare/prestare solicitaţi: DDP - Franco destinaţie vămuit, Incoterms 2020. - Pentru toate loturile, cu excepţia lotului 12, livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului la comanda cumpărătorului, la depozitul Secţiei Bloc Alimentar situat pe adresa mun. Străşeni, str. Toma Ciorbă 11/1, conform zilelor de livrare stabilite de comun acord în contractul de achiziţie publică şi în cantităţile conform comenzii transmise de către şeful Blocului Alimentar (Depozit alimentar). La livrare se va prezenta, pentru fiecare partidă, copia certificatelor confirmată prin ştampila umedă a Ofertantului. - În cazul Lotului 12, se aplică condiţii speciale de care depinde îndeplinirea contractului: unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Străşeni. Vânzarea şi distribuirea se va efectua în spaţiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi, se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie şi alcool în baza bonurilor prezentate. Termenul de valabilitate a contractului: 01.11.2022-31.01.2023 pentru Lot nr. 2-9, 11-12. 01.01.2023-31.01.2023 pentru Lot nr. 10 şi 13.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Produse alimentare pentru pacienţii care beneficiază de asistenţă medicală spitalicească şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare, pe parcursul lunilor februarie-aprilie 2023 11.01.23
Achiziţionarea Produse alimentare pentru pacienţii care beneficiază de asistenţă medicală spitalicească şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare, pe parcursul trimestrului IV (octombrie-decembrie 2022) 17.09.22
Produse Alimentare pentru semestrul I, anul 2022 13.12.21
”Produse Alimentare pentru Pacienţii din cadrul IMSP Spitalul Raional Străşeni şi Produse alimentare pentru pacienţii cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare pe parcursul sem. II, anul 2021” 10.06.21
Produse alimentare conform necesităţilor IMSP Spitalul Raional Străşeni pentru sem. II, anul 2020 17.06.20
”Produse Alimentare Produse Alimentare pentru semestrul I, anul 2022 (REPETAT)” 14.01.22
”Produse Alimentare pentru Pacienţi, Produse Alimentare pentru Pacienţii cu Tuberculoză Eliberate prin Intermediul Tichetelor Alimentare, Lapte pentru Salariaţii care Activează în Condiţii Nocive de Muncă şi Amestec de Lapte Praf pentru Copii pe parcursul sem. I, anul 2021” 20.12.20
Achiziţionarea REPETAT: ”Produse Alimentare pentru Pacienţi, Produse Alimentare pentru Pacienţii cu Tuberculoză Eliberate prin Intermediul Tichetelor Alimentare sem. I anul 2021, Lapte pentru Salariaţii care Activează în Condiţii Nocive de Muncă şi Amestec de Lapte Praf pentru Copii Perioada pe tot parcursul anului 2021” 24.01.21
Dispozitive medicale, echipament de protecţie, consumabile medicale şi medicamente necesare pentru Combaterea COVID-19 06.10.20
Achiziţionare REPETAT: ”Reactive/reagenţi/consumabile pentru laborator pe parcursul anului 2021” 05.02.21