Feedback
I.D.: 99524741

Achiziţionarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one şi laptopuri) pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Naţional Dezvoltare Rurală

Data publicarii
05.07.24 Exista 712.896 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30141200-1 30213100-6 48517000-5
Termenul limita pentru depunere:
12.08.24
Pretul estimativ:
682.756,23 RON - 682.756,23 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.07.24 Publicat la 18.07.24 Publicat la 31.07.24 Publicat la 01.08.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În perioada 2014-2020 România beneficiază pentru sectorul dezvoltare rurală, din cadrul Fondului European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR), de o alocare financiară de aproximativ 8,1 mld. Euro. PNDR se adresează nevoilor mediului rural şi asigură implementarea măsurilor specifice de dezvoltare rurală urmărind reducerea cât mai rapidă a disparităţilor de dezvoltare socială şi economică ale României faţă de celelalte ...
În perioada 2014-2020 România beneficiază pentru sectorul dezvoltare rurală, din cadrul Fondului European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR), de o alocare financiară de aproximativ 8,1 mld. Euro. PNDR se adresează nevoilor mediului rural şi asigură implementarea măsurilor specifice de dezvoltare rurală urmărind reducerea cât mai rapidă a disparităţilor de dezvoltare socială şi economică ale României faţă de celelalte state membre ale UE. În vederea îndeplinirii sarcinilor de implementarea efectivă, corectă şi transparentă a programului, AM PNDR beneficiază de sprijin financiar direct pentru realizarea activităţilor de management, monitorizare, evaluare şi controlul programului prin Cap.15.6 – Asistenţă Tehnică. Procedura de atribuire are ca obiect achiziţionarea a 60 de computere – staţii fixe sistem all în one şi a unui număr de 15 computere portabile (laptopuri) necesare pentru a înlocui echipamente achiziţionate în perioada 2014-2015, echipamente ce sunt uzate atât din punct de vedere moral cât şi fizic şi sunt amortizate din punct de vedere financiar.În etapa de pregătire programare a achizitiei a fost elaborat si aprobat Referatul de necesitate nr. 153329/19.04.2024 şi a fost revizut Programul Anual de Achiziţii Publice aprobat pentru anul 2024 înregistrat cu nr.153340/16.05.2024. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 18 zile Autoritatea contractantă va răspune în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarifică în a 11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor prin publicarea unui raspuns consolidat care va fi postat în SEAP. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one şi laptopuri) pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Naţional Dezvoltare Rurală 07.11.24
Achiziționarea echipamentelor IT (calculatoare sistem all in one și laptopuri) pentru personalul Direcției Generale Dezvoltare Rurală Autoritate de Management pentru Programul Național Dezvoltare Rurală 12.08.24
“Servicii de formare profesională a personalului Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, implicat în primirea, gestionarea, coordonarea şi controlul cererilor unice de plată aferente măsurilor de dezvoltare rurală din Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020, în conformitate cu acordurile de delegare încheiate între A.P.I.A.-A.F.I.R, măsura 8 şi măsura 15” 30.08.18
Achiziţionarea de echipamente IT pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 28.12.20
Achiziţionarea de laptopuri pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 14.06.21
Onorariile/zi şi numărul minim estimativ de zile pentru fiecare categorie de personal implicat in realizarea Evaluarii ex post a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020 inclusiv trazitia 2021-2022 . 13.11.24
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
Achiziţionarea de echipamente IT şi echipamente pentru producerea, editarea şi realizarea materialelor foto, video şi audio  
Achiziţionarea de echipamente IT şi echipamente pentru producerea, editarea şi realizarea materialelor foto, video şi audio 01.04.19
Achiziţionarea de laptopuri pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020