Feedback
I.D.: 41615500

Achiziţionarea de servicii de consultanţă şi asistenţă pentru elaborarea viitorului Program Interreg România şi Ungaria pentru perioada 2021-2027

Data publicarii
31.01.20 Exista 988.142 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Termenul limita pentru depunere:
04.03.20
Pretul estimativ:
1.229.411,76 RON - 1.229.411,76 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.01.20 Publicat la 14.02.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă şi asistenţă pentru elaborarea viitorului Program Interreg România şi Ungaria pentru perioada 2021-2027. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor . În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mo...
Servicii de consultanţă şi asistenţă pentru elaborarea viitorului Program Interreg România şi Ungaria pentru perioada 2021-2027. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor . În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire în a 12 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziționarea de servicii de consultanță și asistență pentru elaborarea viitorului Program Interreg România și Ungaria pentru perioada 2021-2027 04.03.20
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg VI-A România-Ungaria 2021-2027 şi alte echipamente IT şi pachete software pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg România-Ungaria 21.02.23
Achiziţionarea de servicii de evaluare de mediu aferente derularii procedurii privind evaluarea de mediu a Programului Interreg IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania-Serbia pentru perioada 2021-2027, din bugetul de AT aferent acestui program 01.04.20
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg IPA III România-Serbia 2021-2027 şi alte echipamente IT pentru structurile implicate în gestionarea Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia 09.05.22
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg IPA III România-Serbia 2021-2027 şi alte echipamente IT pentru structurile implicate în gestionarea Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia 09.05.22
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg IPA III România-Serbia 2021-2027 şi alte echipamente IT pentru structurile implicate în gestionarea Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia 10.08.22
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria 21.09.20
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 06.04.20
Achizitionarea de echipamente si echipamente IT si periferice pentru Serviciul Autorizare Proiecte din cadrul Autoritatii de Management a Programului Interreg V-A Romania - Ungaria 21.01.21
Achizitionarea de echipamente si echipamente IT si periferice pentru Serviciul Autorizare Proiecte din cadrul Autoritatii de Management a Programului Interreg V-A Romania - Ungaria 30.09.20