Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de servicii de certificare a sistemului de management al calităţii în conformitate cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2015.
Procedura aplicată pentru achiziţi...
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de servicii de certificare a sistemului de management al calităţii în conformitate cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2015.
Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este :
• Achiziţie directă cu întocmirea în prealabil a unui studiu de piaţă, în conformitate în conformitate cu art.7 alin 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare.
Ofertanţii au obligaţia sa posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară transmisă, în scris, la adresa de e-mail: achizitiipublice@just.ro.
Postarea in catalogul electronic din SEAP a ofertei trebuie făcută până la data şi ora limită de transmitere a ofertelor.
În acest sens , în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP.
Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail până la data si ora menţionate mai sus şi nu sunt încărcate şi în catalogul electronic SEAP nu vor fi luate in considerare.
1. Limba de redactare a ofertei: limba română.
2. Criteriul de atribuire: “preţul cel mai scăzut / total servicii solicitate”, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.
Preţul ofertei este ferm în lei. La oferta de bază NU se acceptă oferte alternative.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 12.605,04 lei fără TVA, respectiv 15.000,00 lei cu TVA.
La terminarea achiziţiei se va încheia un contract de servicii cu câştigătorul.
3. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 45 zile de la termenul limită de depunere a ofertei.
4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al furnizorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă această dată este ulterioară recepţiei serviciilor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei serviciilor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Unităţii de Management Public.
5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 10.04.2019, ora 12.00.
NOTĂ Solicitările de clarificări vor fi transmise prim e-mail la adresa achizitiipublice@just.ro, iar răspunsul autorităţii contractante, fără datele de identificare ale operatorului economic care a solicitat clarificările, va fi postat pe site-ul instituţiei la adresa www.just.ro/achizitiipublice, ataşat anunţului iniţial.
Oferta semnată, însoţită de documente justificative, se va transmite până în data de 12.04.2019, ora 10.00 la adresa de e-mail achizitiipublice@just.ro .
Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail până la data si ora menţionate mai sus nu vor fi luate in considerare.