Contracte pentru achiziţionarea de service auto şi inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru vehiculele din parcul auto al COMPANIEI DE APĂ ARAD SA, împărţită pe loturi astfel:
Lotul nr. 1
Service auto şi inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru remorci sub şi peste 3,5 tone şi autovehicule peste 3,5 tone
Lotul nr. 2
Service auto, inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru autovehicule sub 3,5 t
Cantitatile minime si maxime ...
Contracte pentru achiziţionarea de service auto şi inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru vehiculele din parcul auto al COMPANIEI DE APĂ ARAD SA, împărţită pe loturi astfel:
Lotul nr. 1
Service auto şi inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru remorci sub şi peste 3,5 tone şi autovehicule peste 3,5 tone
Lotul nr. 2
Service auto, inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru autovehicule sub 3,5 t
Cantitatile minime si maxime si valorile minime si maxime aferente fiecarui lot se regasesc in caietul de sarcini
Cantităţile minime şi maxime stabilite de entitatea contractantă sunt cele precizate în caietul de sarcini şi reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari, raportat la cele estimate, în funcţie de dinamica parcului auto, ca urmare a scoaterii/introducerii în/din parc a autovehiculelor uzate/noi.
În cazul in care pe parcursul derulării contractului subsecvent este necesară majorarea/ micşorarea unor cantităţi pentru Manoperă:Iniţializare tahograf digital, verificare tahograf analogic (ITP), verificare limitator de viteză (ITP), descărcare tahograf pe stick (la 90 zile), descărcare card şofer pe stick (la 28 zile), montare chit sigilii tahograf, montare role hârtie tahograf digital, ITP autovehicule > 3,5 t, ITP remorci 2 axe > 3,5 t, ITP remorci 2 axe < 3,5, ITP remorci 1 axa >750Kg dar < 3,5 t, ITP remorci 1 axa < 750 Kg, piese de schimb, modificarea se va realiza prin aplicarea directă a clauzelor contractului aferent fiecărui lot în temeiul art. 236 din Legea 99/2016, până la concurenţa valorii totale a contractului subsecvent cu respectarea preţurilor unitare.
Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 fără capete (înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Nota: Entitatea contractantă va răspunde numai la solicitările transmise cu respectarea acestui termen.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 4-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.