Feedback
I.D.: 36685607

Achiziţionarea de produse - jaluzele şi usă glisantă din bugetul de asistenta tehnică al Programului Interreg V-A Romania-Ungaria

Data publicarii
20.06.19 Exista 764.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39515440-1
Termenul limita pentru depunere:
08.07.19
Pretul estimativ:
27.502,00 RON - 27.502,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1046201.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de produse - jaluzele şi usă glisantă din bugetul de asistenta tehnică al Programului Interreg V-A Romania-Ungaria Valoarea estimată totală a contractului: 27.502 lei fără TVA respectiv 32.727,38 lei cu TVA, impartită după cum urmează: • LOT 1 - Jaluzele orizontale din lemn - 15.842 lei fără TVA; • LOT 2 - Jaluzele verticale textile din pânză - 9.160 lei fără TVA; • LOT 3 – Uşa glisantă-2500 lei fără...
Achiziţionarea de produse - jaluzele şi usă glisantă din bugetul de asistenta tehnică al Programului Interreg V-A Romania-Ungaria Valoarea estimată totală a contractului: 27.502 lei fără TVA respectiv 32.727,38 lei cu TVA, impartită după cum urmează: • LOT 1 - Jaluzele orizontale din lemn - 15.842 lei fără TVA; • LOT 2 - Jaluzele verticale textile din pânză - 9.160 lei fără TVA; • LOT 3 – Uşa glisantă-2500 lei fără TVA Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 3 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
Achiziţionarea de tonere pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria 03.10.18
Achiziţionarea de autoturisme pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria -4 buc. 19.06.18
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Achiziţionarea de echipamente din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Bulgaria. 09.12.21
Achiziţionarea de echipamente din bugetul de at aferent programului interreg v-a românia-bulgaria. 10.01.22
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achiziționarea de echipamente it pentru direcția control de prim nivel din bugetul programului operațional comun românia – ucraina 2014-2020 25.01.22