Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse - padocuri pentru câinii de serviciu,
pentru o perioadă de 48 luni (4 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:-
Padocuri pentru câinii de serivicu : minim 5 și maxim 130 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea
estimată care va face...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse - padocuri pentru câinii de serviciu,
pentru o perioadă de 48 luni (4 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:-
Padocuri pentru câinii de serivicu : minim 5 și maxim 130 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea
estimată care va face obiectul contractului subsecvent:minim 1 și maxim 20 bucati;Valoarea celui mai mare contract subsecvent
va fi de:• 1.700.000,00 lei fără TVA Termenul de execuție este de 2 luni pentru o comandă de minim 1 padoc și maxim 5, de
la semnarea contractului subsecvent.Pentru o comandă de minim 6 padocuri și maxim 20, termenul de execuție este de 6 luni,
de la semnarea contractului subsecvent, cu precizarea că, la fiecare 2 luni se vor livra minim 5 padocuri sau restul de padocuri
în cazul în care numărul acestora este mai mic de 5.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor,
în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita
de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare
– a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii
ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile
de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică
prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE
DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea
contractanta!