Feedback
I.D.: 92988240

Achiziţionarea de padocuri pentru câinii de serviciu

Data publicarii
07.02.24 Exista 349.564 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34221000
Termenul limita pentru depunere:
15.03.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse - padocuri pentru câinii de serviciu, pentru o perioadă de 48 luni (4 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:- Padocuri pentru câinii de serivicu : minim 5 și maxim 130 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată care va face...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse - padocuri pentru câinii de serviciu, pentru o perioadă de 48 luni (4 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:- Padocuri pentru câinii de serivicu : minim 5 și maxim 130 buc., conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent:minim 1 și maxim 20 bucati;Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.700.000,00 lei fără TVA Termenul de execuție este de 2 luni pentru o comandă de minim 1 padoc și maxim 5, de la semnarea contractului subsecvent.Pentru o comandă de minim 6 padocuri și maxim 20, termenul de execuție este de 6 luni, de la semnarea contractului subsecvent, cu precizarea că, la fiecare 2 luni se vor livra minim 5 padocuri sau restul de padocuri în cazul în care numărul acestora este mai mic de 5.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu