Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse - padocuri pentru câinii de serviciu, pentru o perioadă de 48 luni (4 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de:
- Padocuri pentru câinii de serivicu : minim 5 şi maxim 130 buc., conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;
Cantitatea estimată care va face obiectul ...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie de produse - padocuri pentru câinii de serviciu, pentru o perioadă de 48 luni (4 ani), cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, constând în achiziţia de:
- Padocuri pentru câinii de serivicu : minim 5 şi maxim 130 buc., conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;
Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent:
minim 1 şi maxim 20 bucati;
Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:
• 1.700.000,00 lei fără TVA
Termenul de execuţie este de 2 luni pentru o comandă de minim 1 padoc şi maxim 5, de la semnarea contractului subsecvent.
Pentru o comandă de minim 6 padocuri şi maxim 20, termenul de execuţie este de 6 luni, de la semnarea contractului subsecvent, cu precizarea că, la fiecare 2 luni se vor livra minim 5 padocuri sau restul de padocuri în cazul în care numărul acestora este mai mic de 5.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel:
– Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19;
– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!