Feedback
I.D.: 64777703

Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul DG POR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru DG POR)

Data publicarii
01.01.22 Exista 788.557 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39110000-6
Termenul limita pentru depunere:
07.02.22
Pretul estimativ:
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET SARCINI DGMFRUA lot2.doc
  2. CAIET SARCINI POR lot1.doc
  3. FORMULARE.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LOT 1 - Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalulDG POR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi LOT 2 - Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru DG POR). Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regasesc in caietul de sarcini. Termenul limita pana la...
LOT 1 - Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalulDG POR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi LOT 2 - Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru DG POR). Descrierea produselor ce urmeaza a fi achizitionate se regasesc in caietul de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 12 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin încheierea unui contract de furnizare produse pentru fiecare lot in parte. Furnizorul se obligă să livreze produsele mai sus mentionate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul DG POR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru DG POR)  
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru AMPOR) 29.09.21
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru AMPOR) 29.09.21
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse 20.07.21
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse 20.07.21
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse şi Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul Direcţiei Generale Management Financiar, Resurse Umane şi Administrativ (personal suport pentru AMPOR)  
Achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul AMPOR, prin semnarea unui contract de achiziţie publică de produse  
Achiziţionarea de servicii de reparare și/sau înlocuire a jaluzelelor pentru birourile din dotarea dg por din cadrul ministerului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației  
Achiziţionarea de servicii de reparare și/sau înlocuire a jaluzelelor pentru birourile din dotarea dg por din cadrul ministerului dezvoltării, lucrărilor publice și administrației 21.04.22
Achiziționarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul dg por, prin semnarea unui contract de achiziție publică de produse şi achiziţionarea de mobilier (scaune de birou) pentru personalul direcţiei generale management financiar, resurse umane şi administrativ (personal suport pentru dg por) 07.02.22