Feedback
I.D.: 33519248

Achiziţionarea de mijloace fixe, obiecte de inventar şi active necorporale în cadrul proiectului "Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu"cod SIPOCA 50. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.

Data publicarii
30.01.19 Exista 505.972 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
13.890,14 RON - 13.890,14 RON
37.160,27 RON - 37.160,27 RON
51.260,51 RON - 51.260,51 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. LOTUL 3 - licenţe, LOTUL 3 - licenţe: - 12 licenţe Windows 10 Professional 32/64 Biti FPP Box sau echivalent ; - 12 licenţe Microsoft Office Home and Business 2016, FPP BOX sau echivalent; - 1 licenţă Adobe Acrobat Professional 2017 - Windows sau echivalent ; - 1 licenţă CorelDRAW Graphics Suite 2018 – Windows sau echivalent; - 1 licenţă Autodesk AutoCAD 2018 – Windows, 24 luni sau echivalent; conform...
3. LOTUL 3 - licenţe, LOTUL 3 - licenţe: - 12 licenţe Windows 10 Professional 32/64 Biti FPP Box sau echivalent ; - 12 licenţe Microsoft Office Home and Business 2016, FPP BOX sau echivalent; - 1 licenţă Adobe Acrobat Professional 2017 - Windows sau echivalent ; - 1 licenţă CorelDRAW Graphics Suite 2018 – Windows sau echivalent; - 1 licenţă Autodesk AutoCAD 2018 – Windows, 24 luni sau echivalent; conform specificatiilor tehnice. 1. LOTUL 1 – Calculatoare şi harduri externe, LOTUL 1 – Calculatoare şi harduri externe: calculatoare tip desktop - 10 buc., laptop-uri -2 buc., harduri externe - 3 buc., conform specificatiilor tehnice. 2. LOTUL 2 - echipamente multifuncţionale, LOTUL 2 – Echipamente multifuncţionale - 2 buc., conform specificatiilor tehnice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de mijloace fixe, obiecte de inventar şi active necorporale în cadrul proiectului „Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu”cod SIPOCA 50. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98 05.12.18
Achiziţionarea de bunuri pentru Serviciul Cerificare din cadrul Directiei Generale Cooperare Teritoriala – usa glisanta Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea 18.12.18
Contract furnizare materiale sanitare / dispozitive medicale pentru cabinetele de medicina dentara/stomatologie. . Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de termenul limita de depunere a ofertelor: 4 zile. Termenul - limita in care autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare (un singur termen) va fi cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. 29.05.19
Contract furnizare materiale sanitare / dispozitive medicale pentru cabinetele de medicina dentara/stomatologie. . Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de termenul limita de depunere a ofertelor: 4 zile. Termenul - limita in care autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare (un singur termen) va fi cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.  
Echipamente de control necesare dotării echipelor mobile aparţinând autorităţii vamale, Lot 1: Sisteme portabile de scanare cu raze X, Lot 2: KIT detectie contrabanda, Lot 3: Videoendoscoape mobile portabile cu ecran detaşabil Proiectul “Creşterea rolului echipelor mobile în prevenierea şi combaterea contrabandei şi a fraudei vamale în vederea protejării intereselor economice naţionale şi comunitare”, finanţat de Comisia Europeană în cadrul Programului Hercule III. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor in a 20-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari: 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.  
Sistem de operare server Microsoft Server 2019 Essentials, 1-2 CPU, DVD  
Achiziţionarea de echipamente pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020: Lotul 1 – achiziţie computere tip desktop"all in one; Lotul 2 – achiziţie server de date rack-abil; Lotul 3 – achiziţie UPS rack-abil. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.  
Acord cadru de furnizare Consumabile hemodializa si dializa peritoneala . Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.  
10 licente KuTools for Excel sau echivalent (ultima versiune disponibila înainte de data limita de depunere a ofertelor) 30.03.18
Servicii de curatenie, igienizare si dezinfectie la interiorul si exteriorul unitatilor sanitare Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare IN A 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,solicitare clarificari de la I.1. ( 15 zile) 13.06.18