Feedback
I.D.: 71356793

Achiziţionarea de materiale publicitare pentru proiect, respectiv 200 de broşuri diseminare CAF şi 50 de broşuri diseminare ISO 9001:2015

Data publicarii
20.07.22 Exista 744.955 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22462000-6
Termenul limita pentru depunere:
27.07.22
Pretul estimativ:
1.625,00 RON - 1.625,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elemente tehnice: - Dimensiune: A5 închis, 42 x 14,5 cm format deschis. - Hârtie: mată şi/sau lucioasă, hârtia offset cu gramaj cuprins între 80 şi 300 de grame. Culori tipărite: 4+4 (color faţă/verso). - Finisări: colţuri rotunjite, laminare prima copertă şi ultima, lăcuire offset sau lăcuire UV (totală), spiră metalică sau arcuri cu minim 2 găuri. - Număr file: interval cuprins între 5-10 file. Orientare orizontală. Pe fa...
Elemente tehnice: - Dimensiune: A5 închis, 42 x 14,5 cm format deschis. - Hârtie: mată şi/sau lucioasă, hârtia offset cu gramaj cuprins între 80 şi 300 de grame. Culori tipărite: 4+4 (color faţă/verso). - Finisări: colţuri rotunjite, laminare prima copertă şi ultima, lăcuire offset sau lăcuire UV (totală), spiră metalică sau arcuri cu minim 2 găuri. - Număr file: interval cuprins între 5-10 file. Orientare orizontală. Pe faţa broşurii (coperta 1) vor apărea setul de sigle obligatorii. Pe ultima copertă a broşurii se va plasa o casetă tehnică, ce va conţine următoarele elemente: Titlul proiectului: “ "Implementarea şi dezvoltarea de sisteme şi standarde comune pentru optimizarea proceselor decizionale în domeniul apelor şi pădurilor, aplicarea sistemului de politici bazate pe dovezi în Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor pentru sistematizarea şi simplificarea legislaţiei din domeniul apelor şi realizarea unor proceduri simplificate pentru reducerea poverii administrative pentru mediul de afaceri în domeniul silviculturii" - Codul MySMIS/codul proiectului: SIPOCA 395 / cod MySMIS 116294 - Editorul materialului (respectiv beneficiarul proiectului); - Data publicării (lună şi an); - Sintagma "Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020"; - Citatul "Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României". - Se va insera şi textul: “Material gratuit" De asemenea, în conţinutul broşurii va fi necesar de integrat corp de text, fotografii şi/sau grafice. -Textul broşurii va fi în limba română şi va fi furnizat de către autoritatea contractantă. - va conţine şi imagini relevante aprobate de Autoritatea Contractantă - Personalizare: conform Manualul de identitate vizuală Termenul de finalizare şi livrare broşuri: maxim 14 zile lucrătoare de la acceptul în SEAP. Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a prestatorului. Acceptarea broşurilor se finalizează prin semnarea de către comisia de recepţie a autorităţii contractante, a procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. În cazul în care broşurile nu sunt conforme, autoritatea contractantă va indica motivele de respingere a acestora. În acest caz, broşurile se restituie prestatorului şi se va solicita acestuia livrarea unor broşuri conforme. Înlocuirea broşurilor care nu corespund se va face pe cheltuiala prestatorului, în maxim 48 de ore lucrătoare de la data respingerii acestora. Factura va fi emisă după semnarea de către Autoritatea contractantă a procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Procesul verbal de recepţie cantitativă şi calitativă va însoţi factura şi reprezintă elementul necesar realizării plăţii. Plata se va face în termen de 30 de zile primirea facturii la sediul autorităţii contractante, în contul de trezorerie al prestatorului, prin ordin de plată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de materiale publicitare pentru proiect, respectiv 200 de broşuri diseminare CAF şi 50 de broşuri diseminare ISO 9001:2015 28.07.22
Solicitare oferta de preţ pentru achizitionarea serviciilor de tipărire şi livrare de materiale promoţionale (broşuri şi hărţi) cu rol în promovarea României ca destinaţie turistică 27.07.18
"machetare grafica, elaborare versiune audio si multiplicare pachet informativ” 25.11.16
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 23.05.18
Servicii de tipărire şi livrare de materiale promoţionale (broşuri şi hărţi) cu rol în promovarea României ca destinaţie turistică 21.06.18
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de promovare a evenimentelor sportive (CPV 92621000-0), necesare pentru derularea Proiectului educaţional - sportiv "CITIUS, ALTIUS FORTIUS". 16.05.20
Achizitie materiale necesare GT  
Estimarea valorii unui contract anual de prestare "SERVICII AFERENTE INTRODUCERII ÎN ŢARĂ/SCOATERII DIN ŢARĂ A PRODUSELOR MILITARE ACHIZIŢIONATE PRIN ACORDURI GUVERN LA GUVERN". Cod cpv 79223000-3. CANTITATEA ESTIMATĂ DE PACHETE DE SERVICII DE PRESTAT PE PARCURSUL ANULUI 2021 ESTE DE 250. 25.11.20
Achiziţie de materiale publicitare pentru proiect, respectiv 200 de broşuri diseminare CAF şi 50 de broşuri diseminare ISO 9001:2015 14.12.22