Elemente tehnice:
- Dimensiune: A5 închis, 42 x 14,5 cm format deschis.
- Hârtie: mată şi/sau lucioasă, hârtia offset cu gramaj cuprins între 80 şi 300 de grame. Culori tipărite: 4+4 (color faţă/verso).
- Finisări: colţuri rotunjite, laminare prima copertă şi ultima, lăcuire offset sau lăcuire UV (totală), spiră metalică sau arcuri cu minim 2 găuri.
- Număr file: interval cuprins între 5-10 file. Orientare orizontală.
Pe fa...
Elemente tehnice:
- Dimensiune: A5 închis, 42 x 14,5 cm format deschis.
- Hârtie: mată şi/sau lucioasă, hârtia offset cu gramaj cuprins între 80 şi 300 de grame. Culori tipărite: 4+4 (color faţă/verso).
- Finisări: colţuri rotunjite, laminare prima copertă şi ultima, lăcuire offset sau lăcuire UV (totală), spiră metalică sau arcuri cu minim 2 găuri.
- Număr file: interval cuprins între 5-10 file. Orientare orizontală.
Pe faţa broşurii (coperta 1) vor apărea setul de sigle obligatorii.
Pe ultima copertă a broşurii se va plasa o casetă tehnică, ce va conţine următoarele elemente:
Titlul proiectului: “ "Implementarea şi dezvoltarea de sisteme şi standarde comune pentru optimizarea proceselor decizionale în domeniul apelor şi pădurilor, aplicarea sistemului de politici bazate pe dovezi în Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor pentru sistematizarea şi simplificarea legislaţiei din domeniul apelor şi realizarea unor proceduri simplificate pentru reducerea poverii administrative pentru mediul de afaceri în domeniul silviculturii"
- Codul MySMIS/codul proiectului: SIPOCA 395 / cod MySMIS 116294
- Editorul materialului (respectiv beneficiarul proiectului);
- Data publicării (lună şi an);
- Sintagma "Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020";
- Citatul "Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României".
- Se va insera şi textul: “Material gratuit"
De asemenea, în conţinutul broşurii va fi necesar de integrat corp de text, fotografii şi/sau grafice.
-Textul broşurii va fi în limba română şi va fi furnizat de către autoritatea contractantă.
- va conţine şi imagini relevante aprobate de Autoritatea Contractantă
- Personalizare: conform Manualul de identitate vizuală
Termenul de finalizare şi livrare broşuri: maxim 14 zile lucrătoare de la acceptul în SEAP.
Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a prestatorului.
Acceptarea broşurilor se finalizează prin semnarea de către comisia de recepţie a autorităţii contractante, a procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă.
În cazul în care broşurile nu sunt conforme, autoritatea contractantă va indica motivele de respingere a acestora. În acest caz, broşurile se restituie prestatorului şi se va solicita acestuia livrarea unor broşuri conforme. Înlocuirea broşurilor care nu corespund se va face pe cheltuiala prestatorului, în maxim 48 de ore lucrătoare de la data respingerii acestora. Factura va fi emisă după semnarea de către Autoritatea contractantă a procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Procesul verbal de recepţie cantitativă şi calitativă va însoţi factura şi reprezintă elementul necesar realizării plăţii. Plata se va face în termen de 30 de zile primirea facturii la sediul autorităţii contractante, în contul de trezorerie al prestatorului, prin ordin de plată.