Furnizare produse:
Valoarea totală estimată pe anul 2018, fără TVA este 129.495,98 lei şi reprezintă valoarea prezentei proceduri (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele). Valoarea maximă estimată până la 30.04.2019 este de 159.867,67 lei fără TVA şi reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări, conf. art. 165 din HG 395/2016.
Produsele contractate se vor livra eşalonat, la s...
Furnizare produse:
Valoarea totală estimată pe anul 2018, fără TVA este 129.495,98 lei şi reprezintă valoarea prezentei proceduri (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele). Valoarea maximă estimată până la 30.04.2019 este de 159.867,67 lei fără TVA şi reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări, conf. art. 165 din HG 395/2016.
Produsele contractate se vor livra eşalonat, la standardele şi specificaţiile din oferta tehnică în maxim 24 ore de la primirea comenzii telefonice sau scrise emise de către reprezentantul beneficiarului.
Produsele se vor livra gratuit la sediile instituţiilor beneficiare, după cum urmează:
Lot 1- Anexa 1 si anexa 2 – Materiale electrice;
Lot 2- Anexa 3 şi anexa 4 – Materiale tehnico-sanitare;
Lot 3- Anexa 5 şi anexa 6 – Materiale întreţinere şi reparaţii;
Lot 4- Anexa 7 – Scule şi dispozitive de lucru.
Furnizare produse pentru Consiliul Judeţean Cluj, calea Dorobanţilor nr.106, Cluj Napoca;
Furnizare produse pentru Centrul Militar Zonal Cluj, calea Dorobanţilor nr. 8-10, Cluj Napoca;
Furnizare produse pentru Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj, b-dul 21 Decembrie 1989 nr.69-71, Cluj Napoca.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1), respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea ”Documentaţie, clarificări şi decizii” din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: termenul limită este: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat.