Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, pe doua loturi, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie doua contracte de furnizare, avand drept obiecte "Infrastructură software - licenţe de bază" - Lotul 1 si, respectiv, "Infrastructură hardware, " - Lotul 2, avand ca scop dezvoltarea si implementarea unor solutii informatice privind simplificarea procedurilor administrative in Primăria Munici...
Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, pe doua loturi, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie doua contracte de furnizare, avand drept obiecte "Infrastructură software - licenţe de bază" - Lotul 1 si, respectiv, "Infrastructură hardware, " - Lotul 2, avand ca scop dezvoltarea si implementarea unor solutii informatice privind simplificarea procedurilor administrative in Primăria Municipiului Caracal, în vederea cresterii capacitatii institutionale privind fundamentarea deciziilor si planificare strategica pe termen lung, precum si reducerea birocratiei, prin dezvoltarea si implementarea unor sisteme informatice inovative pentru serviciile furnizate catre cetateni.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari, in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.