Feedback
I.D.: 77272312

Achiziţionarea de infrastructură software – licenţe de bază şi echipamente informatice - infrastructură hardware, necesare pentru realizarea proiectului "PRO-ADMIN"

Data publicarii
13.01.23 Exista 67.513 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32424000-1 48517000-5
Termenul limita pentru depunere:
23.02.23
Pretul estimativ:
331.375,00 RON - 331.375,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1168899.pdf
  2. CS software hardware.pdf
  3. Formulare si modele hard soft.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, pe doua loturi, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie doua contracte de furnizare, avand drept obiecte "Infrastructură software - licenţe de bază" - Lotul 1 si, respectiv, "Infrastructură hardware, " - Lotul 2, avand ca scop dezvoltarea si implementarea unor solutii informatice privind simplificarea procedurilor administrative in Primăria Munici...
Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, pe doua loturi, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie doua contracte de furnizare, avand drept obiecte "Infrastructură software - licenţe de bază" - Lotul 1 si, respectiv, "Infrastructură hardware, " - Lotul 2, avand ca scop dezvoltarea si implementarea unor solutii informatice privind simplificarea procedurilor administrative in Primăria Municipiului Caracal, în vederea cresterii capacitatii institutionale privind fundamentarea deciziilor si planificare strategica pe termen lung, precum si reducerea birocratiei, prin dezvoltarea si implementarea unor sisteme informatice inovative pentru serviciile furnizate catre cetateni. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari, in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii dezvoltare platformă bugetare online, ghişeu unic online şi soluţie informatică privind managementul de documente 11.04.22
SUSPENDATA - Achiziţie echipamente medicale şi dotări specifice, în cadul proiectului "Investiţii în infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal" 08.10.24
Achiziție echipamente medicale și dotări specifice, în cadul proiectului „Investiții în infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal” 08.10.24
Achiziţie echipamente medicale şi dotări specifice, în cadul proiectului "Investiţii în infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal" 08.10.24
”Furnizarea de echipamente digitale pentru unitățile de învățământ preuniversitar și unitățile conexe din Municipiul Caracal” în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Caracal, cod F-PNRR-Dotari-2023-6675 15.01.24
"Furnizarea de echipamente digitale pentru unităţile de învăţământ preuniversitar şi unităţile conexe din Municipiul Caracal" în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Municipiul Caracal, cod F-PNRR-Dotari-2023-6675 15.01.24
”Furnizarea de echipamente digitale pentru unitățile de învățământ preuniversitar și unitățile conexe din Municipiul Caracal” în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Municipiul Caracal, cod F-PNRR-Dotari-2023-6675  
"Servicii de retro digitalizare arhivă", în cadrul proiectului "Pro-Admin – administraţie locală performantă" 05.02.21
"Servicii de retro digitalizare arhivă", în cadrul proiectului "Pro-Admin – administraţie locală performantă" 28.09.20
"Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Bucinişu, judeţul Olt" 16.11.23