Contractul are drept scop îmbunătăţirea condiţiilor necesare desfăşurării procesului educaţional atât pentru elevi cât şi pentru cadrele didactice, în contextul crizei pandemice create de răspândirea virusului SARS-CoV-2 prin dotarea unităţilor de învăţământ aflate pe raza UAT Municipiul Băileşti, cu echipamente IT mobile de tip tableta si dispozitive electronice (dotarea sălilor de clasa precum si sprijinirea cadrelor dida...
Contractul are drept scop îmbunătăţirea condiţiilor necesare desfăşurării procesului educaţional atât pentru elevi cât şi pentru cadrele didactice, în contextul crizei pandemice create de răspândirea virusului SARS-CoV-2 prin dotarea unităţilor de învăţământ aflate pe raza UAT Municipiul Băileşti, cu echipamente IT mobile de tip tableta si dispozitive electronice (dotarea sălilor de clasa precum si sprijinirea cadrelor didactice cu echipamente specifice) necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, in contextul crizei cauzate deraspandirea virusului SARS-CoV-2.
Toate cheltuielile de transport, instalare, testare şi punere în funcţiune a acestor echipamente sunt în sarcina furnizorului.
În valoarea de achiziţie a tabletelor şcolare vor fi incluse şi cheltuieli cu abonamentul lunar la internet pentru o perioadă de minimum 24 de luni.
Conform Bugetului indicativ valoarea estimată a prezentei achizitii de furnizare este de 4.053.564,99 lei, fără TVA, ceea ce presupune că achizitia acestor dotări se va realiza prin procedura de achiziţie Licitatie deschisa, conform art 73 – Legea nr. 98/2016 actualizata, valoarea incadrandu-se in limita pragurilor stipulate la art.7, alin.1 – Lg. nr. 98/2016 asa cum au fost modificate conf. Notificarii 263/2017 litera a. cu respectarea art. 17, alin.(1) si (4) - HG nr. 395/2016 actualizate.
Ca urmare, achiziţia se va desfăşura într-o singură etapă, on-line, pe loturi.
Solicitarile de clarificari referitoare la documentatia de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP, la Sectiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 18 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Întrebari" si la Sectiunea "Documentatie si Clarificari" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de 12 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161 din Legea nr. 98 /2016.