Feedback
I.D.: 102258538

Achiziţionarea de echipamente specifice unui Smart Lab in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363

Data publicarii
03.09.24 Exista 175.998 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 48190000-6 30232100-5 38636000-2
Pretul estimativ:
163.710,80 RON - 163.710,80 RON
88.171,20 RON - 88.171,20 RON
172.451,61 RON - 172.451,61 RON
107.891,20 RON - 107.891,20 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Echipamente IT & C, Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze echipamente tehnologice; conţinut educaţional care va acoperi domenii din programa şcolară, şi de software/licentă cu specific educaţional care să asigure distribuirea centralizată, în reteaua locală, a materialelor didactice pe dispozitive şi conectarea dispozitivelor din laboratorul inteligent la reţeaua de comunicatii a unităţii de...
1. Echipamente IT & C, Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze echipamente tehnologice; conţinut educaţional care va acoperi domenii din programa şcolară, şi de software/licentă cu specific educaţional care să asigure distribuirea centralizată, în reteaua locală, a materialelor didactice pe dispozitive şi conectarea dispozitivelor din laboratorul inteligent la reţeaua de comunicatii a unităţii de invăţământ, in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363 Cantitatea totala si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate: 1 Display interactiv (tablă interactivă): 2 buc 2 Suport pentru display interactiv: 2 buc 3 Laptop: 48 buc 4 Sistem All-In-One: 2 buc 5 Conectarea dispozitivelor la reteaua de comunicatii a UIP/UC: 2 buc Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini. Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus: - Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative; - Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative. - Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor; Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.. 4. Software, Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze echipamente tehnologice; conţinut educaţional care va acoperi domenii din programa şcolară, şi de software/licentă cu specific educaţional care să asigure distribuirea centralizată, în reteaua locală, a materialelor didactice pe dispozitive şi conectarea dispozitivelor din laboratorul inteligent la reţeaua de comunicatii a unităţii de invăţământ, in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363 Cantitatea totala si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate: 1 Platformă e-learning creare conţinut educational (20 profesori, 1 an): 2 buc 2 Licenţă perpetuă laborator lingvistic: 48 buc 3 Pachet de lecţii - limba engleză -laborator lingvistic (licenţă 24 luni): 1 buc 4 Licenţă perpetuă laborator lingvistic: 1 buc 5 Licenţă perpetuă laborator lingvistic: 1 buc 6 Soft educational si Continut educational : 2 buc 7 Conţinut educaţional - Laborator digital: 2 buc Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini. Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus: - Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative; - Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative. - Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor; Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.. 3. Echipamente 3D, Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze echipamente tehnologice; conţinut educaţional care va acoperi domenii din programa şcolară, şi de software/licentă cu specific educaţional care să asigure distribuirea centralizată, în reteaua locală, a materialelor didactice pe dispozitive şi conectarea dispozitivelor din laboratorul inteligent la reţeaua de comunicatii a unităţii de invăţământ, in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363 Cantitatea totala si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate: 1 Imprimantă 3D monocromă: 4 buc 2 Imprimantă 3D policoloră: 2 buc 3 Scaner 3D fix : 2 buc 4 Robot educaţional: brat robotic stand-alone sau montat pe o platformă mobilă sau în cadrul unui alt tip de angrenaj: 2 buc 5 Kituri robotice pentru începători sau avansaţi: 48 buc 6 Creion 3D: 12 buc 7 Drona smart IoT: 2 buc 8 Kituri robotice pentru avansaţi (competiţii robotice): 2 buc 9 Camera de documente: 2 buc 10 Mobilier imprimantă 3D: 6 buc Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini. Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus: - Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative; - Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative. - Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor; Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.. 2. Echipamente audio-video, Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze echipamente tehnologice; conţinut educaţional care va acoperi domenii din programa şcolară, şi de software/licentă cu specific educaţional care să asigure distribuirea centralizată, în reteaua locală, a materialelor didactice pe dispozitive şi conectarea dispozitivelor din laboratorul inteligent la reţeaua de comunicatii a unităţii de invăţământ, in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363 Cantitatea totala si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate: 1 Ochelari de realitate virtuală VR/AR: 24 buc 2 Cameră videoconferinţă: 2 buc 3 Sistem sunet: 2 buc 4 Căşti audio laborator lingvistic: 48 buc Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini. Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus: - Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative; - Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative. - Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor; Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de echipamente specifice unui Smart Lab in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363 20.06.24
"DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAŢIONAL UNIREA BRAŞOV", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-2633  
"DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAŢIONAL UNIREA BRAŞOV", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-2633  
Achiziţionarea de echipamente specifice unui Smart Lab in vederea implementarii proiectului cu titlul "Dotarea cu laboratoare inteligente a COLEGIULUI NATIONAL "DR. IOAN MESOTA", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-2871 14.08.24
Achiziţionarea de echipamente specifice unui Smart Lab in vederea implementarii proiectului cu titlul "Dotarea cu laboratoare inteligente a COLEGIULUI NATIONAL "DR. IOAN MESOTA", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-2871  
Achizitionarea de echipamente TIC in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418 29.12.23
Achizitionarea de mobilier specific in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418  
Achizitionarea de echipamente TIC in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418  
Achizitie mobilier scolar in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607 24.09.24
Furnizare echipamente TIC si software in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607