Feedback
I.D.: 32694006

Achiziţionarea de echipamente pentru echipa de management în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – judeţul Ilfov” finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Axa Prioritară 2, Obiectivul sp

Data publicarii
14.12.18 Exista 215.059 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
21.12.18
Pretul estimativ:
29.986,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1056041.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de echipamente pentru echipa de management necesare pentru implementarea proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – judeţul Ilfov” • 1 echipament multifunctional laser color; • 5 laptop; • 5 licenţe pachet software editare date şi text; • 5 licenţe sistem de operare. Valoarea estimata făra TVA: 1laptop cu licenţă office şi licenţă sistem de operare – ...
Achiziţia de echipamente pentru echipa de management necesare pentru implementarea proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – judeţul Ilfov” • 1 echipament multifunctional laser color; • 5 laptop; • 5 licenţe pachet software editare date şi text; • 5 licenţe sistem de operare. Valoarea estimata făra TVA: 1laptop cu licenţă office şi licenţă sistem de operare – 3.431,00 lei/buc. ; 1 echipament multifuncţional – 12.829,00 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de echipamente pentru echipa de management în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – judeţul Ilfov” finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Axa Prioritară 2, Obiectivul sp 31.10.18
Servicii de realizare materiale de informare şi publicitate în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – Judeţul Ilfov” finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Axa Prioritară 2, Obiectivul s 12.12.18
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.  
Achiziţionarea de servicii de realizare materiale de informare şi publicitate în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – Judeţul Ilfov” finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Axa Priorita 31.10.18
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. 07.03.22
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 28.06.21
Servicii de analiză a fluxurilor de lucru ale UAT- Judeţul Ilfov din perspectiva implementării unui sistem IT de management al calităţii în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – Judeţul Ilfov” 11.04.19
Servicii de analiză a fluxurilor de lucru ale UAT- Judeţul Ilfov din perspectiva implementării unui sistem IT de management al calităţii în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – Judeţul Ilfov” 26.03.19
Servicii de analiză a fluxurilor de lucru ale UAT- Judeţul Ilfov din perspectiva implementării unui sistem IT de management al calităţii în vederea implementării proiectului ”Introducerea unui sistem de management al calităţii performant şi transparent în cadrul UAT – Judeţul Ilfov” 14.03.19