Feedback
I.D.: 68253623

Achiziţionarea de echipamente necesare pentru desfăşurarea activităţii pentru personalul Serviciului Situaţii de Urgenţă şi Informaţii Clasificate, Compartimentul Informaţii Clasificate

Data publicarii
11.03.22 Exista 752.843 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121200-5
Termenul limita pentru depunere:
19.04.22
Pretul estimativ:
2.000,00 RON - 2.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1140195.pdf
  2. Formulare.docx
  3. Caiet de sarcini achizitie copiator.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea unui copiator multifunctional necesar pentru desfăşurarea activităţii pentru personalul Serviciului Situaţii de Urgenţă şi Informaţii Clasificate, Compartimentul Informaţii Clasificate, conform cerintelor caietului de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.16...
Achiziţionarea unui copiator multifunctional necesar pentru desfăşurarea activităţii pentru personalul Serviciului Situaţii de Urgenţă şi Informaţii Clasificate, Compartimentul Informaţii Clasificate, conform cerintelor caietului de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 12a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat. Durata contractului este de 3 luni de la data semnării acestuia de către ambele părţi. Implementarea contractului se va realiza de către direcţia de specialitate care a iniţiat achiziţia, care va desemna la încheierea acestora persoane responsabile în acest sens. Operatorii economici vor prezenta în cadrul propunerii tehnice modelul de contract însuşit cu asumarea tuturor clauzelor contractuale. Termenul de livrare 10 zile lucrătoare la data semnării contractului de către ambele părţi.Produsul va fi livrat într-o singură etapă (nu se admit livrări parţiale).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de echipamente necesare pentru desfăşurarea activităţii pentru personalul Serviciului Situaţii de Urgenţă şi Informaţii Clasificate, Compartimentul Informaţii Clasificate 19.04.22
Achiziţionare Network Area Storage-NAS (NAS)  
Achiziţionare Network Area Storage-NAS (NAS)  
Echipamente informatice: Computere de birou - sistem PC All in One şi Computere portabile - Laptop  
Achiziţionare all-in-one-uri  
Achizitionarea unei aplicatii software de citire a ecranului computerului pentru utilizatorii nevazatori si cu deficiente de vedere din cadrul MLPDA si a unui sistem de operare pentru statie de lucru tip Tempest din cadrul Compartimentului Informatii clasificate 28.04.20
Achizitionarea unei aplicatii software de citire a ecranului computerului pentru utilizatorii nevazatori si cu deficiente de vedere din cadrul MLPDA si a unui sistem de operare pentru statie de lucru tip Tempest din cadrul Compartimentului Informatii clasificate 28.04.20
Achizitionarea unei aplicatii software de citire a ecranului computerului pentru utilizatorii nevazatori si cu deficiente de vedere din cadrul MLPDA si a unui sistem de operare pentru statie de lucru tip Tempest din cadrul Compartimentului Informatii clasificate 12.08.20
Achiziţie de licenţe echipamente firewall pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Comun România – Republica Moldova 2014-2020 şi pentru Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Comun România – Ucraina 2014-2020 02.12.21
Achiziţionarea de echipamente pentru Autoritatea de Management a Programului România – Ucraina 2014-2020 08.07.21