Feedback
I.D.: 40298389

Achiziţionarea de echipamente IT&C

Data publicarii
26.11.19 Exista 913.461 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
10.500,00 RON - 10.500,00 RON
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
37.500,00 RON - 37.500,00 RON
2.000,00 RON - 2.000,00 RON
6.400,00 RON - 6.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea de echipamente IT&C, conform specificaţiilor menţionate în caietul de sarcini, împărţit pe loturi după cum urmează: LOT 1 – Kit de mentenanţă 480k pentru Lexmark X950de (1 buc.) LOT 2 – Laptop (4 buc.) şi computer desktop de tip All in One (1 buc.) LOT 3 – Telefon tip smartphone (4 buc.) LOT 4 – Hard disk extern tip SSD (8 buc.) LOT 5 – Televizor tip LED (1 buc.) Termenul l...
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea de echipamente IT&C, conform specificaţiilor menţionate în caietul de sarcini, împărţit pe loturi după cum urmează: LOT 1 – Kit de mentenanţă 480k pentru Lexmark X950de (1 buc.) LOT 2 – Laptop (4 buc.) şi computer desktop de tip All in One (1 buc.) LOT 3 – Telefon tip smartphone (4 buc.) LOT 4 – Hard disk extern tip SSD (8 buc.) LOT 5 – Televizor tip LED (1 buc.) Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de echipamente IT&C 24.07.19
Achizitionare de echipamente IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020 14.06.22
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziționarea de echipamente it&c pentru autoritatea de management a programului operațional comun bazinul mării negre 2014-2020 16.05.23
Achiziționarea de echipamente it&c pentru autoritatea de management a programului operațional comun bazinul mării negre 2014-2020  
Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” cod SIPOCA 59  
Achiziţia de echipamente şi produse IT necesare proiectului „Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” cod SIPOCA 59 14.12.18