Direcţia Generală Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 are un rol determinant în managementul, implementarea, evaluarea, monitorizarea şi controlul PNDR 2014 2020 şi în scrierea respectiv implementarea, monitorizarea, evaluarea, controlul noului Plan Naţional Strategic 2021-2027.
În cadrul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală – Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020 î...
Direcţia Generală Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 are un rol determinant în managementul, implementarea, evaluarea, monitorizarea şi controlul PNDR 2014 2020 şi în scrierea respectiv implementarea, monitorizarea, evaluarea, controlul noului Plan Naţional Strategic 2021-2027.
În cadrul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală – Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020 îşi desfăşoară activitatea un număr de 192 de persoane din care 71 lucrează în cadrul Centrelor de Dezvoltare Rurală Judeţene.
Ultima achiziţia de echipamente IT pentru întreaga Autoritate de Management ţa avut loc în urmă cu 6 ani; o mare parte desktopuri şi laptopuri sunt ieşite din garanţie şi au început să se defecteze, reparaţia acestora implicând costuri din ce în ce mai mari să fie perimate din punct de vedere moral sau chiar să se strice. În plus nu toţi angajaţi sunt dotaţi cu laptopuri şi au dificultăţi în ceea ce priveşte posibilitatea muncii de la distanţă.
În vederea desfăşurării activităţilor la parametrii optimi de calitate având în vedere şi în perspectiva în care restricţiile introduse în contextul pandemiei de COVID 19 se vor menţine Direcţia Generală Dezvoltare Rurală – Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 iniţiază o procedură de achiziţie publică în vederea achiziţionării echipamentelor IT structurate pe 2 loturi în funcţie de necesităţile si cantităţile identificate in perioada de programare a achiziţiei.
Bugetul total alocat proiectului este de 1.710.434,29 lei fără TVA.
Achiziţia a fost lotizată, loturile fiind stabilite astfel:
LOTUL I "Echipamente IT pentru birou":
1. Calculator de tip desktop all in one cu diagonala de 27", cu periferice mouse şi tastatură wireless, Microsoft Windows 10 Pro 64 bit SAU ECHIVALENT, Microsoft Office Standard 2019 SAU ECHIVALENT instalate, volum guvernamental, 61 de bucăţi;
2. Calculator de tip desktop cu diagonala de 24", cu periferice mouse şi tastatură wireless, Microsoft Windows 10 Pro 64 bit SAU ECHIVALENT şi Microsoft Office Standard 2019 SAU ECHIVALENT instalate, volum guvernamental, 70 de bucăţi;
3. Sursă neîntreruptibilă de curent, 131 bucăţi;
4. Switch 8 porturi layer 2 cu management, 6 bucăţi;
5. Switch 24 porturi layer 2 cu management, 4 bucăţi;
6. HDD Seagate IronWolf NAS 12TB SAU ECHIVALENT, 7200rpm, 256MB cache, SATA-III sau echivalent, compatibil cu sistemul NAS Synology RS1619XS+, 3 bucăţi;
7. Microsoft Office Standard 2019 SAU ECHIVALENT (pentru calculatoarele de la punctul 1), licenţă de volum guvernamentală OLP NL Gov, 131 de bucăţi;
Bugetul pentru LOTUL I este de 936.377,53 lei.
LOTUL II "Echipamente IT pentru telemuncă":
1. Calculator de tip laptop cu diagonala de 14", cu mouse wireless şi geantă de la acelaşi producător, Microsoft Windows 10 Pro 64 bit SAU ECHIVALENT şi Microsoft Office Standard 2019 SAU ECHIVALENT instalate, volum guvernamental, 67 bucăţi;
2. Calculator de tip laptop cu diagonala de 17", cu mouse wireless şi geantă de la acelaşi producător, Microsoft Windows 10 Pro 64 bit SAU ECHIVALENT şi Microsoft Office Standard 2019 SAU ECHIVALENT instalate, volum guvernamental, 20 bucăţi;
3. Tabletă 11", 23 bucăţi;
4. HDD extern capacitate 4TB, 38 bucăţi;
5. SSD extern 1TB, 31 bucăţi;
6. Microsoft Office Standard 2019 SAU ECHIVALENT (pentru calculatoarele de la punctul 1 şi 2), licenţă de volum guvernamentală OLP NL Gov, 87 bucăţi;
7. Licenţă Adobe Creative Cloud SAU ECHIVALENT, 9 bucăţi;
Bugetul pentru LOTUL II este de 774.056,76 lei.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a candidaturilor/ofertelor.
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor – 18