Achiziţionare si montarea de echipamente IT în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu" constand in: videoproiectore, suporţi videoproiector cu fixare in tavan,laptopuri cu software inclus, imprimante, laptop, pachet software pentru laptop, desktop all in one,pachet software pentru desktop all in one, licente ant...
Achiziţionare si montarea de echipamente IT în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu" constand in: videoproiectore, suporţi videoproiector cu fixare in tavan,laptopuri cu software inclus, imprimante, laptop, pachet software pentru laptop, desktop all in one,pachet software pentru desktop all in one, licente antivirus,router wireless,ecran proiectiePerioada de garanţie acordata produselor este de minim 2 ani de la data punerii în funcţiune a echipamentelor IT, conform cerinţelor şi specificaţiilor produselor.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din fisa de date. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.