Feedback
I.D.: 41036721

Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport

Data publicarii
31.12.19 Exista 409.237 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 31154000-0 30170000-1 30233132-5
Pretul estimativ:
2.416,75 RON - 2.416,75 RON
4.219,04 RON - 4.219,04 RON
2.090,00 RON - 2.090,00 RON
97.344,99 RON - 97.344,99 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. UPS (5 buc.), UPS (5 buc.) - conform caietului de sarcini.. 3. Laptop-notebook (9 buc.) şi Calculator tip desktop All-in-One (6 buc.), Laptop-notebook (9 buc.) şi Calculator tip desktop All-in-One (6 buc.) - conform caietului de sarcini. 4. Imprimantă etichete (1 buc.) cu consumabile (ribon – 10 buc. şi etichete – 20 buc.), Imprimantă etichete (1 buc.) cu consumab...
2. UPS (5 buc.), UPS (5 buc.) - conform caietului de sarcini.. 3. Laptop-notebook (9 buc.) şi Calculator tip desktop All-in-One (6 buc.), Laptop-notebook (9 buc.) şi Calculator tip desktop All-in-One (6 buc.) - conform caietului de sarcini. 4. Imprimantă etichete (1 buc.) cu consumabile (ribon – 10 buc. şi etichete – 20 buc.), Imprimantă etichete (1 buc.) cu consumabile (ribon – 10 buc. şi etichete – 20 buc.) - conform caietului de sarcini. 1. HDD extern portabil (8 buc.), HDD extern portabil (8 buc.) conform Caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP 15.11.18
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achiziţionarea de materiale consumabile IT&C pentru Autoritatea de Management a programului Interreg V-A Romania-Ungaria şi a structurilor suport  
Achiziţionarea serviciilor de telefonie mobilă, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP  
Achiziţionare de echipamente pentru direcţiile suport din cadrul ministerului şi pentru directiile/serviciile beneficiare de Asistenta Tehnica, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Bulgaria