Feedback
I.D.: 37797713

Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport

Data publicarii
09.08.19 Exista 1.116.535 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
10.09.19
Pretul estimativ:
106.070,78 RON - 106.070,78 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1014103.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului/contractelor îl constituie achiziţionarea de echipamente IT pentru buna desfăşurare a activităţii personalului Serviciului Plăţi şi Contabilitate Proiecte şi al Direcţiei Administrativ şi Logistică, din bugetul de AT al Programului INTERREG V-A România-Ungaria, după cum urmează: Lot 1 – HDD extern portabil (8 buc.) Lot 2 – UPS (5 buc.) Lot 3 – Laptop-notebook (9 buc.) şi Calculator tip desktop All-in-O...
Obiectul contractului/contractelor îl constituie achiziţionarea de echipamente IT pentru buna desfăşurare a activităţii personalului Serviciului Plăţi şi Contabilitate Proiecte şi al Direcţiei Administrativ şi Logistică, din bugetul de AT al Programului INTERREG V-A România-Ungaria, după cum urmează: Lot 1 – HDD extern portabil (8 buc.) Lot 2 – UPS (5 buc.) Lot 3 – Laptop-notebook (9 buc.) şi Calculator tip desktop All-in-One (6 buc.) Lot 4 – Imprimantă etichete (1 buc.) cu consumabile (ribon – 10 buc. şi etichete – 20 buc.) Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP 15.11.18
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea serviciilor de telefonie mobilă, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP 24.10.18
Achiziţionarea de produse - jaluzele şi usă glisantă din bugetul de asistenta tehnică al Programului Interreg V-A Romania-Ungaria 08.07.19
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20