Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de „echipamente electrice”, necesare pentru funcţionarea la parametrii optimi a echipamentelor, aparatelor şi instalaţiilor electrice din incinta ministerului, confor...
Prin prezenta, Ministerul Justiţiei cu sediul în Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sector 5, cod fiscal 4265841, tel./fax. nr.037204.1115/1114 în calitate de autoritate contractantă vă invită să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru achiziţionarea de „echipamente electrice”, necesare pentru funcţionarea la parametrii optimi a echipamentelor, aparatelor şi instalaţiilor electrice din incinta ministerului, conform invitaţie de participare ataşată şi anexe.
Procedura aplicată pentru achiziţia publică sus menţionată este :
• Achiziţie directă cu întocmirea în prealabil a unui studiu de piaţă, în conformitate în conformitate cu art.7 alin 5 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare.
Ofertanţii au obligaţia sa posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară transmisă, în scris, la adresa de e-mail: achizitiipublice@just.ro.
Postarea in catalogul electronic din SEAP a ofertei trebuie făcută până la data şi ora limită de transmitere a ofertelor.
În acest sens , în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP.
Ofertele care nu vor fi trimise pe e-mail până la data si ora menţionate mai sus şi nu sunt încărcate şi în catalogul electronic SEAP nu vor fi luate in considerare.
1. Limba de redactare a ofertei: limba română.
2. Criteriul de atribuire: “preţul cel mai scăzut / total produse solicitate”, cu respectarea cerinţelor tehnice.
Preţul ofertei este ferm în lei. La oferta de bază NU se acceptă oferte alternative.
Valoarea totală maximă estimată a achiziţiei este de 6.258 lei fără TVA.
Preţurile fiecărui produs în parte trebuie să se încadreze în valoarea unitară estimată.
Preţurile fiecărui produs în parte trebuie să conţină şi costurile aferente livrării acestora.
3. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 30 zile de la termenul limită de depunere a ofertei.
4. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al furnizorului, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, dacă această dată este ulterioară recepţiei produselor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei produselor. Data primirii facturii este data înregistrării acesteia la Registratura Generala a Ministerului Justiţiei, în atenţia Serviciului Patrimoniu Administrativ.
5. Data până la care pot fi solicitate clarificări: 15.05.2019, ora 12.00.
6. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul, în perioada de evaluare a ofertelor, de a solicita o mostră din fiecare produs ofertat, în vederea verificării caracteristicilor tehnice minimale solicitate, fără nicio implicaţie financiară din partea autorităţii, mostrele urmând a fi puse la dispoziţie în termen de maxim 48 de ore de la solicitarea scrisă a autorităţii contractante. În cazul în care mostrele nu sunt considerate conforme cu produsele solicitate, oferta depusă va fi descalificată.