În data de 17.08.2020, Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, în calitate de beneficiar al finanţării şi lider al parteneriatului cu Municipiul Sibiu, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 347 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139478, titlu “CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC ...
În data de 17.08.2020, Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, în calitate de beneficiar al finanţării şi lider al parteneriatului cu Municipiul Sibiu, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 347 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139478, titlu “CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU", finanţat prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritară 9: Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Prioritatea de investiţii 9a: Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunităţi, Obiectiv Specific 9.1: Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19.
Prin aceasta achizitie, alaturi de celelalte proceduri de atribuire incluse in proiect, se intentioneaza a se atinge obiectivul general al proiectului, respectiv gestionarea eficienta si la timp de catre Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu a crizei generate de SARS- CoV2 în rândul pacienţilor pediatrici din Sibiu si judeţele învecinate.
În cadrul acestei achizitii se vor procura urmatoarele echipamente care să permită diagnosticarea, tratamentul şi controlul pacienţilor infectaţi cu noul coronavirus, precum şi a celor suspecţi de a fi contractat SARS-CoV-2, respectiv:
1. MONITOR DE INALT CONTRAST RADIOLOGIC PENTRU VIZUALIZAREA IMAGINILOR RADIOGRAFICE, CT ŞI IRM - 2 bucati
2. NEGATOSCOP - 4 bucati
Obiectul contractului îl constituie: furnizare, transport, montare, punere în funcţiune si instruire personal pentru echipamentele incluse in procedura.
Aceasta procedura repezinta o reluare a unor proceduri de atribuire (LICITATII DESCHISE) care indeplineau criteriile de publicitate obligatorie in JOUE cu nr. JOUE: 2021/S 007-010745 si nr. SEAP CN1027596 / 11.01.2021, respectiv nr. JOUE 2021/S 193-501810 si nr. SEAP CN1035405 / 05.10.2021, reprezentand loturile nr. 4, 5 / 2, 3 din fiecare procedura anterior mentionata.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 4.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel puţin 3 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor - cf art.160 alin.2 coroborat cu art. 161 alin. 1 din Legea 98/2016.