În data de 17.08.2020, Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, în calitate de beneficiar al finanţării şi lider al parteneriatului cu Municipiul Sibiu, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 347 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139478, titlu “CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC ...
În data de 17.08.2020, Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, în calitate de beneficiar al finanţării şi lider al parteneriatului cu Municipiul Sibiu, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 347 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139478, titlu “CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU", finanţat prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritară 9: Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Prioritatea de investiţii 9a: Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunităţi, Obiectiv Specific 9.1: Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19.
Perioada implementarii proiectului: 01.02.2020 - 31.03.2021
Prin aceasta achizitie, alaturi de celelalte proceduri de atribuire incluse in proiect, se intentioneaza a se atinge obiectivul general al proiectului, respectiv gestionarea eficienta si la timp de catre Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu a crizei generate de SARS- CoV2 în rândul pacienţilor pediatrici din Sibiu si judeţele învecinate.
Obiectul contractului îl constituie achizitionarea de echipamente care să permită diagnosticarea, tratamentul şi controlul pacienţilor infectaţi cu noul coronavirus, precum şi a celor suspecţi de a fi contractat SARS-CoV-2 .
Obiectul contractului îl constituie:
1. Pentru loturile nr. 1, 2, 4 si 5: furnizare, transport, montare, punere în funcţiune, instruire personal şi service în garanţie.
2. Pentru lotul nr. 3: furnizare si transport.
Prin prezenta proceduta se vor achizitiona:
LOT 1 - APARAT RONTGEN MOBIL COMPLET DIGITAL PENTRU RADIOGRAFII LA PAT – 1 bucata
LOT 2 - INSTALAŢIE MOBILĂ RADIOLOGIE CU POST GRAFIE ŞI SCOPIE, CU BRAŢ MOBIL C-ARM, COMPATIBILĂ CU SISTEM DE NEURONAVIGAŢIE – 1 bucata
LOT 3 - MĂNUŞI CHIRURGICALE UNICĂ FOLOSINŢĂ CU PROTECŢIE RX – 50 bucati
LOT 4 - MONITOR DE INALT CONTRAST RADIOLOGIC PENTRU VIZUALIZAREA IMAGINILOR RADIOGRAFICE, CT ŞI IRM – 2 bucati
LOT 5 - NEGATOSCOP – 4 bucati
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel puţin 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor - cf art.160 alin.2 coroborat cu art. 161 alin. 1 din Legea 98/2016.