Feedback
I.D.: 48940306

Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria

Data publicarii
18.08.20 Exista 1.009.355 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
21.09.20
Pretul estimativ:
38.344,62 RON - 38.344,62 RON
Documente participare:
  1. Caiet se sarcini.pdf
  2. Formulare.docx
  3. Model contract.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria - Laptop slim convertibil + accesorii + software + licenţe şi Rucsac Laptop si Antivirus software pentru minim 6 dispozitive Cantitate laptop slim convertibil si accesorii: 4 buc, preţul include sistemul de operare şi softul solicitat Cantitate rucsac laptop: 4 buc Cantitate antivirus software pentru minim...
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria - Laptop slim convertibil + accesorii + software + licenţe şi Rucsac Laptop si Antivirus software pentru minim 6 dispozitive Cantitate laptop slim convertibil si accesorii: 4 buc, preţul include sistemul de operare şi softul solicitat Cantitate rucsac laptop: 4 buc Cantitate antivirus software pentru minim 6 dispzitive: 1 buc Durata de livrare este de maxim 30 zile lucrătoare de la data comunicarii ordinului/ instrucţiunii de începere. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor . În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire în a 12 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria 06.02.20
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 06.04.20