În data de 17.08.2020, Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, în calitate de beneficiar al finanţării şi lider al parteneriatului cu Municipiul Sibiu, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 347 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139478, titlu “CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC ...
În data de 17.08.2020, Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, în calitate de beneficiar al finanţării şi lider al parteneriatului cu Municipiul Sibiu, a încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de Management, contractul de finanţare nr. 347 având ca obiect implementarea proiectului cu cod SMIS 139478, titlu “CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU", finanţat prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritară 9: Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Prioritatea de investiţii 9a: Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunităţi, Obiectiv Specific 9.1: Creşterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19.
Prin aceasta achizitie, alaturi de celelalte proceduri de atribuire incluse in proiect, se intentioneaza a se atinge obiectivul general al proiectului, respectiv gestionarea eficienta si la timp de catre Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu a crizei generate de SARS- CoV2 în rândul pacienţilor pediatrici din Sibiu si judeţele învecinate.
Dotarea Spitalului Clinic de Pediatrie Sibiu în vederea transportării, depozitării medicaţiei si a echipamentelor de protecţie este necesară având în vedere ca unitatea medicala are patru sedii în care îşi desfăsoară activitatea: trei sedii cu profil medical si un sediu administrativ.
În cadrul acestei achizitii se vor procura urmatoarele echipamente care să permită transportul si depozitarea medicatiei si a echipamentelor de protectie:
LOT NR. 1 - FRIGIDER PROFESIONAL AUTO CU MODUL DE INCALZIRE, KIT DE FIXARE SI ANTRENARE ELECTRICA compus din:
FRIGIDER PROFESIONAL AUTO CU MODUL DE INCALZIRE, KIT DE FIXARE SI ANTRENARE ELECTRICA - 1 bucata
LOT NR. 2 – TARGA HIDRAULICA TRANSPORT PACIENTI compus din:
TARGA HIDRAULICA TRANSPORT PACIENTI - 2 bucati
LOT NR. 3 – MOBILIER MEDICAL PENTRU DEPOZITARE SI TRANSPORT compus din:
1. Carucior instrumentar - 8 bucati
2. Masa instrumentar tip Mayo - 10 bucati
3. Masă chirurgicală mobilă pentru instrumente - 8 bucati
4. Masa pe rotile pentru transportat instrumente - 3 bucati
5. Masuta instrumentar cu 3 rafturi - 4 bucati
6. Cărucior metalic pentru trusa de pansamente - 4 bucati
7. Carucior mobil de stocare si transport - 7 bucati
8. Troliu modular mobil pediatric cu 5 sertare - 6 bucati
LOT NR. 4 – MOBILIER MEDICAL MOBIL DEPOZITARE SI TRANSPORT compus din:
1. Cabinet mobil endoscopie - 1 bucata
2. Cabinet mobil cu o coloană şi 2 uşi transparente din policarbonat pentru medicatia de urgenta si materiale sanitare - 3 bucati
3. Cabinet mobil cu 2 uşi transparente şi 2 coloane pentru materiale sanitare si medicatie - 9 bucati
4. Cabinet mobil cu sistem de inchidere cu rulou tip oblon pentru materiale sanitare - 1 bucata
5. Cabinet mobil dublu cu sistem de inchidere cu rulou tip oblon pentru materiale sanitare - 3 bucati
6. Cabinet triplu cu sistem de inchidere cu rulou tip oblon pentru materiale sanitare - 3 bucati
7. Cabinet cu 9 coloane cu sistem de inchidere cu rulou tip oblon pentru materiale sanitare - 1 bucata
8. Cabinet metalic mobil pentru transport materiale sterile cu 3 secţiuni verticale - 1 bucata
9. Cabinet metalic mobil pentru transport materiale sterile cu 3 secţiuni orizontale, pentru 6 coşuri - 1 bucata
În cadrul acestei achiziţii se vor procura produse care să permită transportul şi depozitarea medicaţiei si a echipamentelor de protectie între sediile spitalului aflate la locaţii diferite în Mun. Sibiu, precum şi în interiorul secţiilor cu profil medical.
Obiectul contractului îl constituie furnizarea, transportul, montarea, punerea în funcţiune şi service în garanţie a echipamentelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel puţin 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor - cf art.160 alin.2 coroborat cu art. 161 alin. 1 din Legea 98/2016.