Feedback
I.D.: 6493218

Achiziţionarea de consumabile şi accesorii de birou pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013

Data publicarii
25.05.15 Exista 715.190 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199000-0 30197000-6 30192000-1 30125000-1
Termenul limita pentru depunere:
28.05.15
 
 
Documente participare:
  1. invitatie.doc
  2. fisa.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de consumabile şi accesorii de birou pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Anulata - Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013 15.12.15
Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013 15.12.15
Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013 15.09.15
Achizitionarea de echipamente pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007 - 2013  
Achiziţionarea de echipamente pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020: Lotul 1 – achiziţie computere tip desktop"all in one; Lotul 2 – achiziţie server de date rack-abil; Lotul 3 – achiziţie UPS rack-abil. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.  
Servicii de suport tehnic in cadrul Secretariatului Tehnic Comun pentru managementul si implementarea programului Operational Comun bazinul Marii Negre 2007 - 2013  
Achizitionare servicii de întretinere a echipamentelor, asistentă tehnică si interventii în caz de defectiune, pentru echipamentele IT care sunt date spre folosintă personalului MDRAP implicat în gestionarea Programului Operaţional Comun Bazinul Mării Negre 2007 - 2013 21.10.16
Achizitionarea de consumabile si accesorii de pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 11.07.14
Achizitionarea de consumabile si accesorii de birou pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013  
Achizitionarea de consumabile si accesorii de birou pentru Autoritatea Comuna de Management a Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013 29.11.16